10 Mart 2016 Perşembe

Alışveriş Keşfi www.hafifeal.com

 Merhabalar ,ne zamandır eksiklerimi alayım diyorum ama çalıştığım için bir türlü fırsat bulamadım.Hemen google açtım.Pastel ürünlerini nereden alabilirim dedim hafifeal.com çıktı karşıma.Fiyatlarda gayet makuldu , 50 tl üzeri alışveriştede kargonun bedava olduğu yazıyordu.Bende sepetimi doldurdum ve siparişimi geçtim.Online Alışveriş yaptıktan sonra aklımıza takılır ya hani acaba kaç günde siparişim gelir , kozmetik ürünse orjinal mi , peki akar mı ...vs vs ? Bu soruları sormaya başlayamadan , kargo şirketinden telefonuma msj düştü. Kargonuz yola çıkmıştır diye.Neler aldım birlikte inceleyelim..

Pastel Moon Light Aydınlatıcı ne zamandır aklımda olan bir üründü.Makyaj yaptıktan sonra cildimin taze ve ışıltılı görünmesini istiyordum.Ben bu ürünü kaş altı , burun üstü ve yanak bölgesinde kullanmayı düşünüyorum.Fiyatı 12.90 TL di.Düşünen varsa kaçırmasın derim, ilk denememde çok sevdim.
Pastel in yeni Nude öje serisini daha önce kullanmamıştım.İhtiyaç listemde duruyordu.Fiyatını 3 liradan görünce kaçırmak istemedim. Kendime yakın bulduğum pastel nude öje  nin iki rengini sipariş geçtim. Fırçasının kalın olması sürümü kolaylaştırıyor.Diğer renklerde de aklım kalmadı değil 17 farklı renk seçeneği varmış. Tırnaklarda Doğallıktan hoşlanıyorsanız mutlaka deneyin.
 Parmex Aseton  markasını uzun zamandır kullanıyorum.Çok memnunum.Şişenin dibini görünce sipariş verdim.200 ml ini 6 liraya aldım bence uygun fiyatı.Nar Çiçeği kokusu gayet hoş
Eşim el kremi olarak Dove Body Silk El ve Vücut kreminin dışında bir ürün kullanmaz. Saç jölesi olarakta Fonex kullanır. Ürünün fiyatı 2.90 du onuda attım sepete.
Bu iki sipariş onun içindi :)
Eglantine hediye setini annemin yaklaşan doğumgünü için aldım.Gül kolonyası istiyordu ne zamandır.Set fiyatını uygun bulunca aldım.Kutusu çok şık , kolonya çok güzel kokuyor , kremi açamadım güvenlik bariyerinden dolayı :)
Çok keyifli bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum.Sizler daha önce hafifeal.com dan sipariş verdiniz mi ?
 Yorumlarınız benim için değerli.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder