8 Mart 2016 Salı

#sevgiylekadinlargunu Ankara Blogger Buluşması

8 mart Dünya Kadınlar gününü Ankara Mona Hotelde 15 blog yazarı ile kutladık.Etkinlik sahibemiz Ankaralı makyaj blogu sevgininmakyajdefteri idi.Sevgi abla geçen senede aynı mekanı tercih etmişti.Ankaranın butik otellerinden olan Mona çok nezih ve elit bir konumda yer alıyor. Sevgi abla bizler için otelin toplantı salonunu seçmiş.Cafe Break hazırlanan yiyeceklerimiz ve çay kahve ikramlarımız çok güzeldi.


Katılımcı blogger arkadaşlarımı çok seviyorum hepsi birbirinden değerli kişiler.Çok iyi anlaşıyoruz.
Tatlımo Kulemio dedim ben adına , kocaman kule şeklinde inşaa edilmiş birbirinden enfes trufflar ve kurabiyelerle süslediği lezzetleri bizlerle buluşturdu.Tek kelime ile muhteşem tatları var. Kız istemeye giderken çiçek götürmeyin bence :))  Mahmut Atar beye jestinden dolayı çok teşekkür ederim.
Ahşap tepsileri bizler için özel hazırlattırmış Sevgi abla, anı kalsın istemiş çok teşekkür ederim.Ben vitrinimdeki en güzel yere koydum.Artık keyif kahvemi koyacağım tepsimi buldum
Masalarda bizleri bekleyen başka başka süprizler de vardı , fitnut gibi , el emeği etamin kolyeler www.instagram.com/happy.nilda nın tasarımları 
hoş kokulu lavanta keselerimizi ise www.instagram.com/ecoledeprovencee yapmış.Teşekkür ederiz.
Fitnut Fıstık Ezmesi yetkilisi Burak bey ürünün kuruluş hikayesini anlattı , yerfıstığı ezmesinin önemini vurguladı. Kilo veriş hikayesini anlattı.2 tane büyük boy ürün getirmişti onuda çekilişle hediye etti 2 blog yazarımıza.Çekilişleri kızım Ece Naz gerçekleştirdi.Afiyet olsun kazanan arkadaşlara.
Sevgi abla gözü gönlü bol bir insan , mekanı kendisi karşılayıp sponsorumuz oldu. Çok özel dizayn edilen pastası görülmeye ve tadılmaya layıktı.

Bu ay onun doğduğu aymış.Hemde doğumgünü pastasını üflemiş oldu :) Ben çok seviyorum kendisini , herşeyin en iyisine layık güzel yürekli değerli bir kişi.
Ben bir sonraki yazımda etkinlik sponsorlarımızdan bahsedeceğim..Beni takipte kalın..
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder