22 Şubat 2016 Pazartesi

Vazgeçilmez Aksesuarların Başında Tablolar Gelir

 Eskiden ünlü ressamların tablolarının duvarları süslemesi insanların sanata düşkünlüklerini anlatırdı. İlerleyen teknoloji ile birlikte tablolara ulaşmak artık çok daha kolay ve bir çok tablo alternatifi mevcut.Bu sene ışıklı tablolar göz dolduruyor. Kanvas, modern , parçalı tablolar renk renk çeşit çeşit.Hatta ve hatta kendi tablonuzu bile tasarlaya biliyorsunuz.Geçen ay oturma odam için halı ve sehpa alışverişi yapmıştım.Dekorasyonumu tamamlayıcı tablom istediğim gibi olmayınca bende kanvas tablo arayışına girdim.Hayalimdeki tablo büyük olmalıydı ve göz doldurmalıydı.En önemlisi de vintage tarzı olmalıydı.Ben aradığım tabloyu www.tabloda.com da buldum.Sitede binlerce model var diyebilirim.Pop Art , sanatsal , çiçekli , panorama , manzaralar,çocuk odası,şehirler ..vs. bir çok kategoride tablo bulunuyor.
Siteden beğendiğim tabloyu Çarşamba günü sipariş verdim Perşembe günü kargom sapasağlam ulaştı.Bu kadar hızlı beklemiyordum.


O kadar sıkı sıkı paketlemişler ki ,üzerine kırılır ibaresi de eklemişler.Açmak için baya bir uğraştım.Kartonu çıkarttıktan sonra , tablo zarar görmesin diye patpat havalı naylona da sarmışlar.

Baskı kalitesine ,renklerin canlılığına hayran kaldım.Çok kaliteli ve zengin duruyor duvarda. Arka kısmında da asmak için aparatı bulunuyor ve tablodanın logosu mevcut.
Ben aldığım üründen ve aldığım hizmetten çok memnun kaldım.Salonum içinde bir tablo gözüme kestirdim.Salonda bir iki değişiklik yaptıktan sonra tablomu almayı planlıyorum.Sizler tablo seçimi yaparken hangi tarz seviyorsunuz.Benim seçimi mi beğendiniz mi ? 
Yorumlarınız benim için değerli.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder