20 Şubat 2016 Cumartesi

Königins SAF & DOĞAL BAKIM YAĞLARI

Zaman gösteriyor ki, bir çok hastalığın sebebi yediklerimiz ve kullandıklarımız.
Pek çoğumuz günlük hayatta kullandığımız ürünlerin içerikleri hakkında bilgi sahibi değiliz.Cildimize direk temas eden kozmetik ürünlerde bulunan sentetik,yapay ve koruyucu maddelerin kısa ve uzun sürede cilt üzerinde olumsuz yönde etkileri vardır.
Bugün bahsedeceğim ürünler Alman doğal kozmetiğinin güçlü markası Königins markasına ait. Ürünlerinin tamamı hiç bir koruyucu madde içermez ve %100 doğal yağlardan ve bileşimlerden  oluşmaktadır.Doğal olmayan bir bileşim içermemektedir.Başlıkta da bahsettiğim gibi saf ve doğallığın hakkını temiz içeriği ile veriyor. İçerikleri daha net görebilmeniz için fotoğrafladım.
Ürünler dermatolojik olarak test edilmiştir.İçeriğinde hayvansal bir ürün içermez tamamen vegandır.Hayvanlar üzerinde test yapılmamıştır.Ürünler test edilirken alternatif yöntemler kullanılmıştır.
Anne ve Bebek Bakım Yağı
Bebeğin ve annenin cildini nemlendirir,pişiklerin oluşumunu engeller.Saçta oluşan konakların iyileşmesinde ve bebek bezinin tahriş ettiği yerleri onarmada etkilidir.İçeriğinde Aspir Yağı ,Kır İğdesi Yağı, Üzüm Çekirdeği Yağı, Defne Gar Yağı ve Vitamin E vardır.Banyodan sonra Ece Naz ın tüm vücuduna sürdüm anında yumuşattı ve cilt tarafından emildi.Hatta diz kapağının olduğu kısımda hafif bir dermatit var ona iyi geldiğini söyleyebilirim.
İşte bu benim aradığım üründü !!
El ve Ayak Bakım Yağı
İçeriğindeki yağlar sayesinde ellerimi uzun süredir bu kadar nemlenmiş ve yenilenmiş hissettim.Yenilendi evet, sprey formatında olan bu üründen 2 fıs sıkıyorum iyice ellerime yediriyorum.İşyerinde ve özellikle evde ellerim sürekli su ve deterjan ile temas halinde.Ankaranın soğudundan kuruyan ellerime gece yatmadan sürüyorum.Daha bir canlandı nemlendi beslendi .Buruşuk görüntüsü gitti.Banyodan sonra ayaklarıma ve parmaklarıma yedirdim.Gayet başarılı ,tavsiye ederim.Kokusu harika bayıldım Limon Nar ve Hindistan Cevizi kokuyor.
Çatlak Bakım Yağı
Bir hamilelik geçirdim sonrasında kilo aldım verdim tekrar aldım.Haliyle göbek ve karın bölgemde çatlaklar oluştu.Hatta göğüs bölgemde bile var.Gerilen cildi rahatlatmak lazım.Bu üründe Gebelik ve Hamilelik döneminde kullanılmak üzere tasarlanmış.Hamile ve Gebeler mutlaka kullanmalılar doğumdan sonra ayna karşısındaki görüntü gerçekten de içler acısı oluyor.Bu ürün çatlakların oluşumunu engelliyor içeriğindeki doğal yağlar sayesinde. Aloe Vera,Jojoba Yağı , Zeytinyağı , Buğday Özü Yağı ve E vitamininden oluşuyor.
Königins ürünleri hakkında genel kanım olumlu yönde oldu.
Ürünlerin fısfıs yöntemi ile sprey formatında olması israfı engelliyor , ihtiyacınız kadarını kullanıyorsunuz.Cilt üzerinde emilimi çok hızlı.Kokuları rahatsız etmiyor.100 ml ve 250 ml lik ambalajlarda satılıyor. Şuan n11.com ve supertakviye.com  sitelerinden temin edebilirsiniz,  yakın zamanda da shop.konigins.com adresi üzerinden satışa başlayacaklardır.

1 yorum: