4 Haziran 2015 Perşembe

Yaşam Dükkanı / Miss W Ürünleri

Herkese merhabalar, geçtiğimiz haftalarda benim için çok özel olan bir kargo aldım,  yaşam dükkanından Miss W ürünlerinden oluşan.. Fransız Organik Miss W kozmetik ürünlerini www.yasamdukkani.com.tr adresinden inceleyebilir veya satın alabilirsiniz.Yaşam Dükkanı , online alışveriş sitesinde temiz içerikli , organik , kimyasal olmayan , insana ve doğaya saygılı üretilmiş ürünleri satıyor. Satılan markaların tek ithalatçısı ve tek temsilcileri kendileri. Zarar vermeden kaliteli yaşamak mümkün... sloganıyla yola çıkmış bir site. Zaten siteyi incelediğiniz zaman satılan bütün ürünler organik sertifikalı olduğunu göreceksiniz.

Miss W Lengthening Organik Maskara (No 01 / Uzatıcı) 9ml

Ürün kirpikleri uzatıp , kalınlaştırırken aynı zamanda temiz içeriği ile onları koruyor.İçeriğindeki organik gül suyu kirpikleri onarıcı etkiye sahipmiş.Özellikle kısa kirpiklerin uzatılması için uygun bir maskara.Fırça kısmını çok beğendim , kısa kirpiklerinden rahatsız olup organik maskara arayanlar için kaçırılmaması gereken bir ürün.Fiyatı 49 TL  

Miss W Beaute des Ongles Organik Oje (No 09 / İnci Ahududu) 7.5 ml
Baştan ayağa büyüleyici güzellik! Paraben, toluen, formaldehit, reçine ve fenoksietanol içermeyen göz alıcı renklere sahip ojeler.Benim öjem Ahududu rengi , çok sevdim çok kaliteli bir yapısı var.Sitede farklı renkleride mevcut.Fiyatı 19.90 TL
Sizler daha önce Miss W ürünlerini duydunuz mu yada kullandınız mı , yorumlarınız benim için değerli.. Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder