5 Haziran 2015 Cuma

Sevdiğin Rengi Yaşa / Couleurs by QNET

Türkiye’de üretilen ve dünyanın dört bir yanında satışa sunulan Couleurs,  “Sevdiğin Rengi Yaşa” mottosuyla beğeniye sunuldu. Couleurs, marka ismini Fransızca’daki “renk” kelimesinden alıyor.
Bu sezon ruj, göz farı, allık ve pudra ürün grubuna odaklanan Couleurs, farklı renk seçenekleriyle günümüzün hızla değişen makyaj trendlerine kolaylıkla uyum sağlanmasını hedefliyor.Geçtiğimiz hafta makyaj ürünlerinden oluşan çok güzel bir paket aldım .Hemen inceleyelim ne dersiniz ?

Çok şık bir kutuda , 4 parça ürün geldi bana. Göz farı , Ruj ,allık ve pudradan oluşan.Öncelikle ilk dikkatimi ambalajları çekti çok kaliteli malzemeden yapılmış kadifemsi kutulardı.Ürünler Pinkar Kozmetiğe yaptırılmış.Pastel'in formatında ürün ambalajları ve kalitesi. Fiyatlarını da ürünleri anlattıkça yazacağım.Bu ürünlere nasıl ulaşabilir derseniz eğer www.qnet.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz ve güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.
Couleurs Göz Farı Paleti
Koyu ve füme tonlardan tatlı pudra renklerine , sofistike bej tonlarından yoğun ve canlı parti renklerine uzanan birbiri ile uyumlu 4'lü farları ile Couleurs göz farları sezonu 6 setle açıyor. Bana gelen toprak tonlarında, 3 mat 1de pırıltılı far bulunuyor.Bişey itiraf edeyim mi ben göz makyajımı elle yapıyorum fırça kullanamıyorum.Farları ellemem lazım dokusunu hissedebilmem adına. Ben gayet başarılı ve yumuşak dokulu buldum. Renkleride günlük kullanıma çok uygun.4lü far fiyatı 34 TL
Couleurs Ruj
12 farklı renk seçeneği bulunuyor. Bana gelen 18 numara ve gördüğüm en güzel kırmızı .Kırmızı ruj asla süremem derdim bunla tanışana kadar.Renkler çok sırıtırdı günlük kullanıma uygun olmazdı ,bu hem çekici hem doğal hemde tabakalaşmıyor.Fiyatı 27 TL


Couleurs Allık
Pudra formatında allıklar 4 farklı renk seçeneği ile satışa sunulmuş.70 numaralı allığın rengine vuruldum .Gündüz yapılan makyajlarda naturel duruyor ciltte ve bu üründe pudra gibi kaşmirin yumuşaklığından ilham alınarak tasarlanmış. Fiyatı 30 TL
Couleurs Pudra
Cilt tonunu dengeleyen , kırışıklıkların ve çizgilerin görünümünün azalmasına destek veren Coluleurs Pudralar , kaşmirin yumuşaklığından ilham alınarak tasarlanmış. 4 ton seçeneği ile farklı cilt tonlarına uyum sağlıyor.Etkisi baya kalıcı gün boyu ciltte kalıyor.

Sizler Couleurs ürünlerini denediniz mi veya duydunuz mu , yorumlarınız benim için değerli
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder