4 Haziran 2015 Perşembe

Ducray Ürünleri www.narecza.com da

narecza.com da gezinirken Ducray ürünlerini inceleme fırsatım oldu.Ben sadece günlük şampuanını kullanıyordum.Bu kadar geniş ürün gamına sahip olduğunu inceleyince fark ettim.Saç bakımından , güneş kremine kadar dermokozmetik olarak  bir çok ürün bulunuyor.

Sitede Ducray ürünlerinde %15 indirim mevcut.Ducray Anaphase Dökülme Önleyici Bakım Şampuanı  48 TL den indirimle 40 TL ye geliyor.Mesela doğumdan sonra kadınlar saç dökülmesi yaşar veya sınav zamanları stres kaynaklı saç dökülmeleri olabilir o dönemlerde dökülmeyi azaltma amaçlı kullanılabilir.içeriğindeki B5, B6, G8 vitaminleri ile saçlara doğal bir koruma sağladığı yazıyor.Fiyatıda uygun.
İncelediğim diğer bir üründe Ducray Anacaps Kapsül saç dökülmesini önlemek için kullanılıyormuş yine %15 indirimli 3 adet alıp 2 adet fiyatı ödüyorsunuz 178 Liradan 151 Lira civarına düşüyor. Çinko, Vitamin B5,B6,B8,E,PP, Soya özü, Jelatin kapsülü, Biotin, L-sistin, Soya fasulyesi, Çekirdek ekstratı, Sarı balmumu, Alfa tekoferol, Asetat, Kalsiyum, Pantontenat, Klorit içeriyor. En az 2 ay kullanılmalıymış.

Son olarak incelediğim üründe Ducray Melascreen serisi.Ciltte oluşan kahverengi lekelerle mücadele etmek için kullanılan bir seriymiş.Güneş kaynaklı oluyor genelde bu lekelenmeler ciltte o nedenle cildimizi güneşten korumalıyız ve kremlerimizi düzenli kullanmalıyız.

Sizler narecza.comdan alışveriş yaparmısınız ?
Yorumlarınız benim için değerli , sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder