2 Haziran 2015 Salı

natulika.com / marrakesh argan oil

Saçlarım benim en kıymetlim :) Elimden geldiğince onlara gözüm gibi bakıyorum. Biliyorsunuz ki Argan Yağı  saçlar için mucize.Hem besliyor , hem derinlemesine nemlendiriyor , elektiriklendirmeyi azaltıyor  ve bir dolu yararı var.Aslında argan yağı cilt , tırnak , el yüz içinde çok yararlı içerisinde E vitamini var oda cildin kurumasını engelleyip nemlendiriyor ve hücrelerin yenilenmesini sağlıyor. Piyasada Argan Yağı adı altında bir çok markanın ürünü var ama orjinalliği ne kadar doğru yada % kaçı argan içeriyor diye ararken www.natulika.com ile tanıştım..
Sipariş verdikten sonra, ertesi gün ürünüm elime ulaştı hemde çok şık bir hediye kutusunda, sunumlarına bayıldım.Aldığım ürün 75 TL üzeri olduğu için kargo ücreti ödemedim.Sitede çok güzel markaların argan yağı var ama ben Marrakesh marka olanını tercih ettim ürünü inceledikten sonra iyi ki de onu seçmişim dedim hiç pişman olmadım. 10 numara 5 yıldızı hak ediyor. 
Koyu renk cam şişede ve 60 ml. 60 ml bana az gelir dedim ama baya fazla gider. Ürün Pompalı Şişede elinize dökülme ve  fazla gelme şansı yok. Siz ne kadar fıs yaparsanız o kadar uzun yada az gider.Kontrol sizde :)
Orjinal Amerikan malı.İçerisinde kenevir yağıda bulunuyor.Onuda araştırdım çok yararlı bir yağmış.Ürün hayvanlar üzerinde test edilmemiş zararlı kimyasallar içermiyor.Nemli saça sürüyorsunuz ve gün boyu saçınız miss gibi kokuyor. Ben 25 gündür kullanıyorum saçlarım kendine geldi , saçta kabarma sorunum ortadan kalktı , eskisinden daha güçlü saç tellerim, kuruyup kırılmıyor ayrıca saçlarım çok canlandı parlıyor. Kullandığım en iyi saç bakım yağı diyebilirim.
1 Pompa
Buda önerilen 2 pompa 

Marrakesh Argan Yağını daha önce duydunuz mu yada kullandınız mı ? Yorumlarınız benim için çok değerli sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder