1 Haziran 2015 Pazartesi

othantik.com alışverişim

Herkese ,huzurlu ve bereketli bir hafta diliyorum öncelikle.. Geçtiğimiz hafta www.othantik.com da el yapımı ürünler ararken sitede soya mumu satıldığını fark ettim. Türkiye de İlk Kez ve Ahşap Fitilli El yapımı Soya Mumunu kendileri üretip satıyorlarmış.Ürünü inceledim çok ilgimi çekti. Alacaklarımı bırakıp Soya Mumunu sipariş ettim.1 günde ulaştı aynı gün kargo yapıldı.Evimde mum yakamayanlardanım  , neden diye soracaksınız ???  Mum yanarken kötü bir koku oluşturuyor işte ben ondan çok rahatsız oluyorum , özellikle söndürdükten sonra çıkan duman beni dahada çok rahatsız ediyor. 

%100 Doğal olarak üretilen bu mum, Ahşap fitili sayesinde yanarken sanki şömine başındaymışsınız gibi bir hava katıyor. Çıtır çıtır yanıyor. Romantik olanlar kaçırmasın bu duyguyu :) Mum tutkunları da asla vazgeçemeyecek bu üründen. Sitede seramik kapta ve kasede de satıldığını gördüm. 

 Cam Kavanozdaki ürün 75 saate kadar yanabiliyor.İçerisinde esansiyel yağlar var yanarken bile o kadar hoş kokuyor ki.. Söndürünce ne bir duman ne bir kötü koku aksine çok hoş bir koku bırakıyor. Ürün bittikten sonra cam kavanozu çok fonksiyonel vakumlu kapağı sayesinde saklama kabı veya saksı olabilir. Ben sukulent yetiştirmeyi düşünüyorum.

Siparişimle birlikte bir kalem ve anket çıktı. İlk kez bir firma kendini geliştirme adına böyle bir uygulama yaptığı için çok memnun oldum. Bu demek oluyor ki müşteri memnuniyeti en üst düzeyde.. Siparişlerin gönderildiği karton bile geri dönüşümlü malzemeden üretilmiş çevreye dost oldukları için teşekkür ediyorum.
Parafin Mumların Kimi Kötü Yanları
·   Parafin yandığı zaman duvarları ve hatta ciğerlerinizi isle kaplayan bir petrokarbon isi üretir.

·   Parafin alkan, alken ve tolüen gibi toksinler üretir ki bunlar akciğer kanserine yol açarlar.

·   Parafin astımı olan insanlarda nefes sorunlarına yol açar.

·   İs havalandırma sisteminize yapışır ve sürekli olarak havayı kirletir.

·    Günlük veya sık parafin kullanımı solunum yolları kanserleri ve hastalıkları riskini büyük ölçüde arttırır. Potansiyel olarak zararlı parafin mumlarının alternatif olarak doğal mumlar vardır. Bunlar doğal bitki malzemelerinden üretildikleri için parafin kadar zararlı değildirler. Piyasada bulunan en yaygın doğal mum soyadan yapılmaktadır. 

İşte demek oluyor ki , parafinli mumlar sağlığa zararlı maddelerden yapılıyor..Sizinde tercihiniz Soya Mumu olsun. Çocuklarınızın odasında bile güvenle kullanabilirsiniz.
Sizler daha önce soya mumunu duydunuz mu yada kullandınız mı ?
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder