9 Haziran 2015 Salı

Bardabas Aktivite Kutusu / Kampta Hayat

Alanında uzman eğitimciler tarafından 2-10 yaş için hazırlanmış , çocuğun el becerisini , hayal gücünü , motor gelişimini destekleyen bir kutu düşünün.Her yaş grubu için farklı etkinliklerin yer aldığı.İçine koca bir dünya sığan küçük bir kutu.6 adet aktivite ve birde hikaye kitabından oluşuyor.Siz extradan kalem , makas , yapıştırıcı kullanmıyorsunuz hepsi içinde mevcut çıkıyor. Anne Baba ve çocuk için kaliteli zaman geçirmek için tasarlanmış bu kutunun adı Bardabas ..
Sadece İnternet Sitesinde satılıyor
https://bardabas.com

Kullanılan materyallerin hepsi kategorisinde markalı ve çocukların kullanacağı organik ürünlerden oluşuyor.Zarar vermiyor , kimyasal ürün içermiyor.Her kutu farklı bir proje içeriyor. Ben Kampta Hayatı seçtim. Siz müzik kutusu , dinozor kutusu , sirk kutusu , ekip biçiyoruz kutusu edinebilirsiniz. Tercihler tamamen aileye bırakılıyor.
Ece Naz meraklı bir çocuk , 24 saatin 24 üde etkinlik - oyun - ders - ödev olsun onun için .. Bende ondaki bu azmi gördükçe çok seviniyorum , elimden geldiğince yetebildiğim kadar ilgileniyorum. Yetemediğim yerde de aktivite kutusu satın alıyorum. Aldığımız bir kutuyu , her akşama bir etkinlik deyip 1 haftada bitiriyoruz.İlk yaptığımız etkinlik BAYKUŞ tu.Cupcake kağıtlarını keserek , gözleri ve kanatları yapştırarak yaptı.Baykuş çok tatlı oldu dimi ama :)
İkinci aktivitemizde çok güzel zaman geçirdik. Kesti biçti , yapıştırdı. Yapboz parçalarını tamamladı. Kurdele yapmayı öğrendi.İki uçurtmanın arasında minik bir mandalla bebeklik fotoğrafını tutturdu ve aktivitenin içinden çıkan 2 mıknatısla buzdolabına yapıştırmak istedi.Buzdolabımız çok renkli oldu , çok beğendim. Eve kim gelirse hemen dolabın olduğu yere götürüyor. Başarısının haklı gururunu yaşıyor :)
Üçüncü aktivitemiz de  UÇAN KUŞ yaptı.Aktiviteden çıkan kuru kalemlerle kuşun bölümlerini boyadı. Sonra kesti , kanatlarınıda boyadı , anne ben düzgün kesemeyebilirim kanatları, yardımcı olabilirmisin dedi.Kanat kısmını ben kestim. Pipet ve ip yardımı ile kanatları yapıştırdı ve uçan kuşu tamamladı.
Dördüncü aktivitemiz de, kamp hayatının olmazsa olmazlarından ÇADIR .. Yine kesip biçiyorsunuz ve yapıştırıyorsunuz. Çadıra ne kadar içine sığabilen bebeği varsa doldurdu :)
Beşinci aktivitemiz DOĞA ODAMDA idi.Yine yapıştırmalı , heyecan veren bir aktivite idi. Etkinlik projesinden çıkan pilli mumu karanlıkta yakmaya bayılıyor. 
6. etkinliğimiz Yıldızlar Odamda idi. Onda da karton bardak , alüminyum folyo ve el feneri kullanarak , karanlıkta yıldızları duvarımıza yansıtmaktı ama henüz onu tamamlayamadık :)
Hikaye kitabımız okundu 2 kere. Ben okuduktan sonra eline verip bana okumasını istiyorum. İçi resimli , resimlere bakıp okuyor gibi yapıyor .. Ne anladığını ölçüyorum  , bir nevi hayal dünyasını çalıştırıyor kendiside kurguluyor :)
Çocuğun eline oyuncak alıp vermektense , mutlaka zihinsel gelişimini desteklemek amaçlı bilinçli anne baba olarak aktivite yaptırmalıyız , çocukla Kaliteli Zaman geçirmeliyiz.
Biz Kampta Hayat kutusunu çok beğendik.Okullar bu hafta kapanıyor. Çocuğunuzla yaz tatilinde kaliteli vakit geçirmek istiyorsanız bardabas kutularından mutlaka edinin. Ben 1 kerelik aldım ve 49 TL ödedim. Kargoda Ücretsiz bilginiz olsun.. 12 aylık aboneliklerde 36 TL ye kadar düşüyor.
Sizler evde çocuğunuzla nasıl aktiviteler yapıyorsunuz , yaz tatili planlarınız nasıl ?
Yorumlarınız benim için değerli
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder