11 Haziran 2015 Perşembe

Cosmed DD Krem Spf50

Bir kaç yıldır kozmetik marketlere gidince raflarda BB , CC ve DD kremler görürsünüz.Bunlar ne işe yarıyor derseniz cilt tonunu eşitleyen , hafif fondöten tarzında , güneş koruması olan , ciltteki kızarıklıkları ve lekeleri renk kontrolü ile dengeleyen kısaca RENKLİ NEMLENDİRİCİ diyebilirsiniz.
Söylemeden geçemeyeceğim.Cosmedin CC kremininin testerini denedim ve çok memnun kaldım,  doğal bir cilt tonu oluşturup , yağlı bir his bırakmamasıydı beğendiğim özellikleri. DD Krem hakkında konuşalım bugün.. DD Krem ne demek ?? Daily Defans yani çok fonksiyonlu (nemlendirici , güneş koruyuculu , aydınlatıcı , cilt renk tonu düzenleyici ) olması ..Vitamin içeren , yoğun ve derinlemesine nemlendirici özelliği ile cildi yaşlanma etkilerine karşı koruyan , içeriğindeki antioksidanlar ve anti-ageing ile yaşlanma karşıtı olması ile diğer kremlerden ayrılıyor.
Cosmed  %100 Türk sermayeli ve sürekli AR-GE çalışmaları yaparak kendini geliştiren , ürün gamını genişleten bir firma.Dünya standartlarında kaliteli ürünler geliştirmesi ve piyasaya sunması sebebi ile dermokozmetik alanında üst sıralarda yerini koruyor. Ürünler ECZANE kanalı ile satılıyor.Yetkili satış noktalarının linkini veriyorum , ürünleri inceleyebilir , yetkili kişiden bilgi alabilirsiniz.
http://cosmed.com.tr/yetkilieczaneler.aspx
DD Krem 40 ml lik tüp içerisinde satılıyor. Bana #annesultanlar etkinliğinde çok şık bir çantada hediye edilmişti.Renk olarak benim cilt tipimle örtüştüğünü düşünüyorum.Ürünün içinde aloe vera ve calendula yağı mevcut. Calendula yani aynısefa yağı cilt bakımında yüksek nemlendirici olarak kullanılıyor ve güneş ışınlarına karşı koruyucu ve cildi nemlendiriyor.Ürün tek renge sahip ,cilde tamamen yedirdikten sonra max. 10 dakika içerisinde cilt ile renk bütünleşiyor ve naturel bir görüntü ortaya çıkıyor.
Ürün tamamen ciltteki kusurları kapatmıyor , kapatıcılık konusunda çok iddalı değil (sivilce ve akne özellikle ) satın alacaksanız bu durumu göz önünde bulundurmalısınız ! Kokusu hiç yok , içeriğinde parfüm, paraben ve renklendirici yok.Suya ve tere dayanıklı özelliği olması sebebiyle sabah bir kere yüzünüze sürün, saatlerce yüzünüzde canlandırıcı etkisi ve güneşe karşı koruması kalsın. Tek sevemediğim özelliği çok parlaması .Elimin bir tarafına sürdüm parlama konusundaki farkı görebilirsiniz. Şöylede bir durum var ki yaz aylarında yüz için güneş koruyucu sürünce de hemen hemen aynı problem ortaya çıkıyor. DD Krem hem 50 faktör hemde cildi tazelenmiş gösteriyor. Ürün hemen ciltte dağılıyor , aydınlık bir görünüm de veriyor.Yaz için kesinlikle kullanılması gereken bir ürün.Güneş bize bu yaz yüzünü tam gösterirse eğer düzenli kullanmayı düşünüyorum :)
Sizler daha önce DD krem kullandınız mı ? Yorumlarınız benim için değerli..Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder