22 Mayıs 2015 Cuma

kozmodi.com alışverişim

Aslında ben bir ürün sipariş ettim , oda Avene Güneş Kremi ..
Kozmodi.com da 67 Liralık ürünü % 45 indirimle 36 TL olarak görünce dayanamayıp sepete attım. Malum yaz geldi. Biz her hafta sonu bahçeye gidiyoruz.Her sabah yürüyüşe çıkıyorum 11 e kadar yürüyorum.Saat 9 da bile dışarısı çok sıcak oluyor. 2 saat boyunca yüzüm boynum güneş ile temas ediyor.Güneş Kremi canavarıyız ailecek.Özellikle de Avene markasını doktorlar öneriyor.Ürün orjinal Fransız hemde gerçekten ciltte kalıntı bırakmıyor güneşin zararlı etkilerinden koruyor.
Ürün pompalı bir şişede istediğiniz kadar elinize alıp güneşe çıkmadan önce yüzünüze boynunuza sürebilirsiniz.İlla denizde havuzda güneş kremi kullanmayın , yazın ve güneşin dik olduğu saatlerde mutlaka kullanın. Bronzlaşmak güzel ama sonucu kötü. Güneş cildimizi kırıştırıyor ve yaşlandırıyor.Bu ürün 50 faktörlü , su bazlı olduğu için yağlı ve normal ciltler çok rahat kullanabilir.
 İlk siparişim olduğu için mi bu kadar ürün hediye ettiler bilmiyorum ama çok memnun oldum.Ve ben bu alışverişten çok keyif aldım.

Sizler daha önce kozmodi.com dan alışveriş yaptınız mı ? Yorumlarınız benim için çok değerli
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder