21 Mayıs 2015 Perşembe

Anneler,Anne Adayları ve Bebekler için NarKutu

Bir kutu düşünün ki , içinde süprizler var. Gülümseme sebebiniz , mutluluk kaynağınız işte bunun adı www.narkutu.com . Hamile yada yeni anne olmuş birine alınabilecek en güzel hediye.Hediye almayıda herkes sever :) Her ay yepyeni bir süpriz kutusu ile online sitesinde satışta.Alanında uzman kişilerce seçilmiş ve sizin için özenle paketlenmiş 4-6 ürün.Nar kutu ile sevdiklerinize farklı hediyeler sunabilirsiniz. Özellikle hediyeyi alacak kişi anne veya anne adayıysa değmeyin keyfine.Ben geçen ay NarKutu ma kavuştum .İçeriğine bayıldım.Hem bana hemde Ece Naz'a hitap ediyor.
Organik doğa dostu ajanda ile notlarımı tutup , özel şeylerimi yazacağım.Yani yanımdan ve çantamdan ayırmayacağım.
2015 masa takvimim yoktu , birbirinden güzel bebeklerle süslü bu takvim üzerinde planlar yapıyorum.

Dekorasyon aşığı ve denize hasret birine verilecek en güzel ve zarif hediye deniz kabuğu şeklinde mumlardır.English Home markalı 6 adet mum.

Hamileyken çatlakları anlamıyorsunuz ne zaman doğum yapınca ben burdayım size ce eee yapıyorlar.Bio Oil hem cilt çatlaklarına cilt lekelerine ve nemsiz ciltlere iyi geliyor. Ürün tam boy olarak geldi.Bloglarda methini çok okudum.Kokusunu çok sevdim. Vücutta hemen emilen bir ürün.
SebaMed markasını kızımda güvenli bir şekilde kullandım.Ürün tam boy şeklinde geldi 150 ml.
Tarişin ürünlerinin kalitesi tartışılmaz. Atıştırmalık olarak bu doğal organik incirler tam çanta boyu. 

Nar Kutu fiyatı sadece 49 TL ve siparişleriniz de kargo ücretsiz. Dilerseniz bir aylık  üç aylık veya 6 aylık sipariş edebilirsiniz. Gerçekten parasını fazlasıyla hak ediyor.
Sizler narkutu ile tanıştınız mı yada sevdiklerinizi tanıştırdınız mı ? Yorumlarınız benim için değerli..
Sevgilerimle..

Not: Bu ürünleri ayrı ayrı alsanız çok daha pahalıya geliyor. Nar Kutu avantajı burada devreye giriyor. 3-6 aylık seçeneklerde fiyatıda çok daha düşüyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder