25 Mayıs 2015 Pazartesi

Remolent Şampuan ve Saç Kremi

Uzun zamandır Ümit'in kepek sorunu ve saç dökülmesi ile ilgili bir şampuan arıyordum ki , Are Pharma bünyesinde üretilen dermokozmetik Remolent ile tanıştım.. Yaklaşık 2 aydır da eşim kullanıyor ve ürünü tamamen bitirip yazmak istedim. Bende bu süreç içerisinde Argan yağlı saç kremini kullandım.Remolent alışılagelmiş şampuanların dışında farklı ve medikal yönü ağır basan bir ürün ve özellikle saç dökülmesinde polifenol ve flavonoid içeriği ile öne çıkan bir üründür.Sadece Eczanelerden veya kendi web sitesinden sipariş ile temin edebilirsiniz. www.areilac.com.tr
Ürünler kutulu ambalajında , 250 ml lik şişelerde satılıyor.
Eşim daha önce marketlerde satılan kepek sorununu çözmeyi vaad eden şampuanlar denedi ama tam anlamıyla olumlu sonuç alamadı.Siyah gömlek veya koyu renk kazak giydiği zaman omuzları bir kaç saat sonra kepek ile doluyordu ve bu durum rahatsızlık yaratıyordu.İlk başta Remolenti biraz yadırgadı hani hep aklımızda şampuanların rengi beyazdır veya açık renklidir. Remolentin rengi bitter çikolata formunda, hatta sizler içinde fotoğrafladım. Onun dışında kokusu çok hoş ve hafif. Ben limon kokusu aldım.Biliyoruz ki , bitkisel içerikli ürünlerin rengi genelde kahvetonları oluyor. Firma sahibi Rıza beyle görüştüm renk olayını değiştirme şansınız var mı dedim. Canan hanım , Renk asĺinda şunun kanıti polifenol ve flavon iceriğinin.Şampuanımız tamamen doğal bir renge sahiptir hiçbir renklendirici katkı maddesi içermiyor.
 Dökülme ve Kepek Karşıtı Şampuan kullandığından beri eşimde kepek sorunu tamamen bitti.Keşke daha önce kullansaydı diyorum.Kepek gerçekten sorun , sanki saçı kirlide , bakımsızda kepekleniyor gibiydi.Halbuki saç konusunda çok titizdir.Çok fazla yıkıyor da ondan oluşuyor diye düşünüyordum :) Ürünün içinde humik asit ve bitkisel yağları sayesinde düzenli ve doğru kullanımda saç dökülmesini aza indirğediği gerçekten doğru.Şuanda saç dökülmesi durdu.Kullanımıda çok basit ıslak saça döküp 2-3 dakika bekletip bol su ile durulanıyor.Eşim kullanım şeklindeki gibi 2 günde bir kullandı.
Remolent Saç Kremi ni 2 aydır kullanıyorum.Saçlarım kısa olduğu için az az sadece saç uçlarına ve orta kısmında kullanıyorum.Ürünün içeriğinde keratin , argan yağı , aloe vera , b5 , papatya çiçeği özütü var.Paraben kesinlikle içermiyor.Bu üründe aynı şekilde eczanelerde veya resmi web sitesinde satılıyor.Ürünü kullanmaya başladığımdan beri saçlarımda kırıklar azaldı ve saçım yumuşadı daha bir parladı.
Remolent ürünleri doktorlar tarafından önerilip reçetelendiriyor ve eczanelerde satılıyor.Ürünler uzun süren arge çalışmalarından sonra aylarca denenip,test edilip sonrasında satışa sunuluyor.Erkek olsun kadın olsun , saçlar çok önemlidir. Eğer saçla ilgili sorununuz var ise doktorunuza mutlaka danışmalısınız. Belki vitamin eksiliğiniz vardır. İçten takviye ile yerine koyarsınız. Dışardan bakılınca, parlaması temiz görünmesi kepek sorunu içinde bizim gibi Remolent ürünlerini kullanabilirsiniz.

Sizler daha önce saç dökülmesi ve kepeklenme ile ilgili medikal bir şampuan kullandınız mı , yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder