16 Mart 2015 Pazartesi

Diyet Günlüğüm , 1.hafta değerlendirmesi

Geçen hafta ani bir kararla sağlığım için işten ayrıldım.Tam 1 hafta oldu az önce tartıldım , o süre zarfında hiç aç kalmadan  yürüyüşlerle destekleyerek tam 4 kg verdim.Mutluyum, 1 haftalık başarımın imzasını attım , ilk haftayı sorunsuz atlattım.Ekmeği hayatımdan çıkarttım , abur cubur kızartma , çikolata yemedim. Her gün aynı saatte yedim.Tatlı isteğimi kuru üzümle bastırdım veya 1 porsiyon meyve ile geçiştirdim.

Yaptığın neydi derseniz ;
Kızı kreşe bıraktıktan sonra her gün düzenli bir şekilde 40 dakika yürüdüm !!
3 öğün Karatay diyetine göre beslendim  !!
Uzun uzun anlatacaklarım yok diyetlerin içinde bana en uygun gelen Karatay Diyeti  , ilk bir kaç ay bu yöntemle kilo kaybetmek istiyorum. Nisan sonu gibi Diyetisyen Mayıs sonu gibide Piskolog destekli gitmek istiyorum.Bu benim bilmem kaçıncı diyetim. Çok fazla kilo alıp verdim kilomu sabit tutamadım. Şuanda da vermem gereken 30 kğ var. Süreç uzun ve yıpratıcı geçecek biliyorum o nedenle destek almaya ihtiyacım var.Şuanda yeni bir hafta başladı , günlük rutinime dönüp kızımı okuluna bıraktıktan sonra uzun bir yürüyüş beni bekliyor.
Hepimiz için iyi haftalar diliyorum , ne diliyorsanız ne istiyorsanız gerçekleşsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder