16 Mart 2015 Pazartesi

Ben Organik Tüketiyorum , peki siz ?


Organik  ?
Biliyor musunuz bu kelime Google da 12.5 milyon kez  aranmış !!!
Beslenme kaynaklı hastalıkların arttığı şu günlerde gerçekten organik satın aldığımızdan nasıl emin olacağız.Organik alıyorum ama bunun sertifikası var mı ? Satıcıdan nasıl isteyeceğiz ? Organik ürün pahalı mı ? Aldığım gerçek katkısız organik mi ? Kafadaki bi milyon soru işaretini gideren site ile tanıştırayım sizi 
organikalsak.net  sahibi Erol beyi bizzat tanıyorum , çok ilgili aynı zamanda bu konuda bilgili.
Amacı para kazanmak değil, sağlık kazandırmak..
Karatay diyetine başladım bir haftayı geçti. Bakliyatta çok önemli yer kaplıyor diyetimde. Kuru fasulyeyi de gaz yaptığı için yiyemiyordum. Ayrıca Kuru Fasulye folik asit ve demir yönünden çok zengin hamilelikte kullanamadım GAZ sorunsalından dolayı.Organik Kuru Fasulye'yi iyiki almışım ıslatma esnasında ne kötü koku , nede tükettikten sonra gaz oluşumu olmadı. Yaniii bu demek oluyor ki , Organik Bakliyat Gaz yapmıyor !!!!   

Sitede satılan Bey Organik ürünleri ECO CERT sertifikalı . Organik tarım kurallarına uygun yerli tohumdan , organik gübre kullanılarak üretiliyor.

Kuru Fasulyeyi 1,5 saat kadar sıcak suda ıslattım daha sonra çelik tencerede 45 dk kadar kaynattım.Düdüklü tencerede pişirince, zamanı ayarlayamıyordum ya çok pişiriyorum yada az pişiriyorum. İlk kez bir fasulye sorunsuz dağılmadan ezilmeden lokum kıvamında pişti.Hemen yeşillikleri doğradım , limon ve zeytinyağı sosu ile buluşturdum. Kaç saat oldu ne bir şişkinlik ne gaz olmadı. 
Kendimi çok zinde ve sağlıklı hissediyorum.

Sizler organik bakliyat kullanıyor musunuz , 
Beni değerli yorumlarınızdan mahrum bırakmayın..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder