11 Mart 2015 Çarşamba

Diyet Günlüğüm , Karatay Kahvaltı

Sabah Ece Naz'ı kreşe bıraktım hava kapalıydı , yürüyebildiğim yere kadar yürüyeyim dedim. Dikmen caddesi uzunca bir cadde, baya uzun hemde , bende ortalarında bir yerde oturuyorum. Kreşimizde cadde üstünde.Yokuş aşağı yürümeye başladım. 10 dk sonra yağmur atıştırmaya başladı. Kapşonumu takıp devam ettim.Az gittim uz gittim dere tepe düz gittim Ayrancı pazarına kadar yürüdüm yaklaşık 40 dk tempolu yürümüş oldum.Yağmur hızlanınca dönüş için dolmuşa bindim.

Devamlı gittiğim parkın önünde indim.Yağmurun izin verdiği kadar spor aletlerinde 10 dk kardiyo yaptım. Eve geldim 10.30 gibi de kahvaltımı tamamladım. Şu saat oldu açlık hissetmiyorum. 

Menüm görüldüğü üzere ,
1 tabakta yeşillik domates salatalık
2 yumurta +beyaz peynirli yağsız omlet
15 adet kara üzüm kurusu + 4 ceviz içi
Şekersiz çay serbest

Canan Karatay tereyağ , zeytinyağ öneriyor neden yemedin neden yağsız yaptın diyenler olacaktır. Onlara cevabım , ben zaten yağ kütlesiyim , kullandığım beyaz peynirim de tam yağlı. Bir müddet omletim yağsız olacak.

Sizlerin sağlıklı beslenmesi , diyeti nasıl gidiyor ? Haberdar edin beni öpüyorum çook ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder