20 Şubat 2015 Cuma

Kozmobio.Com dan alışveriş yaptım


Merhabalar ,karlı alışveriş yapmayı seviyorum buda onlardan birisi sadece 45 tl ödedim 2 ürüne Boyalı Saçlara Özel seri set halinde satılıyordu.Fiyat çok uygun gelince kaçırmak istemedim. Yanında bu kadar tester beklemiyordum süpriz oldu :) Her birini denemek için heyecanlanıyorum .Aralık ayında İstanbul'da katıldığım bir etkinlikte Erboristica cilt bakım ürünlerinden hediye edilmişti.Ayrıca Şampuan ve testerindan 1 er adette konulmuştu. İtalyan malıymış deneyeyim dedim.İlk kullanımda aklımı alan bir şampuan ve saç kremi ile karşılaştım.Siteden hemen sipariş verdim. 1 gün sonra elime ulaştı , kargo hızlarına hayran kaldım.Sıkı sıkıda paketlemişlerdi.Akma kokma olmadan elime ulaştı.

Ürün 200 ml epey gidiyor ben yarılayamadım henüz  , Orjinal İtalyan malı.Kalitesi ile ben buradayım diyor. Marketlerde satılan şampuanlardan farklı , deterjan içermiyor.
Sinir olduğum bir nokta yabancı ürünlerde türkçe bir açıklama yazmıyorlar. Sağolsun kozmio.com açıklamasınıda yazmış.Ürün hayvanlar üzerinde test edilmemiş , argan yağı , shea yağı ve ceviz kabuğu içeriyor.Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmeli diye ibarede de bulunmuşlar. Takribi 2-3 ay idare eder beni diye düşünüyorum. Saçlarım kısa artık :)
Akıcı , şeffaf bir yapısı var.Kokusu zaten muhteşem .Misss ötesi kokuyor. Temizlik hissi işte bu şampuanda mevcut !

Saç kremide sevdiğim yapıda çok minnacık kullanıyorum.Hemen yumuşatıyor saçı taramam kolaylaşıyor.

Ürün 150 ml lik ambalajda ,görüldüğü  üzere İtalyan malı.
Türkçe açıklaması olması gerçekten çok iyi herkes ingilizce veya İtalyanca bilmiyor maalesef.Paraben içermiyor.Hayvanlar üzerinde test edilmemiş.
Ne akıcı nede koyu bir kıvamı var , kokusu çoook güzel.

Sizler daha önce kozmobio.com dan alışveriş yaptınız mı , benim kullandığım şampuan ve saç kremini kullandınız mı? Site bana dolu dolu geldi. Alışveriş yaptıktan sonra yorumda bulunursanız 5 TL indirim kazanıyorsunuz ,sitede analiz bölümü var .Yaşınızı soruyor size , Bay ve Bayanmısınız ona göre işaretleyin , neye ihtiyacınız var yada neyi incelemek istiyorsanız cilt - saç - el seçiyorsunuz.İnceleyin çok güzel olduğunu göreceksiniz.
Bende  yorumlarınızı merakla bekliyorum :)
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder