21 Şubat 2015 Cumartesi

Ceradolin Losyonlar

Doktorların önerdiği krem ve losyon diyorum Ceradolinlere , 2 çeşit üretiliyor ve neredeyse tüm eczanelerde satılıyor.Eğer eczanenizde yoksa bütün ilaç depolarında mevcut sipariş verip hemen getirtebilirsiniz. Firma ve ürünler ile #cananilesummerparty etkinliğimde tanıştım ilk kez benim etkinliğimde bloggerlara sponsor oldular.Buradan Nusret beye çok teşekkür ederim Dermadolin  iyiki hayatımıza girdi :) Bu gördüğünüz ürünlerden 1 er şişe bitirdim. Yaşadığım şehir ayaz mı ayaz. Hele hele Çankayanın sırtlarında oturuyorsanız soğuk daha da soğuk. Cildiniz siz istemeden kuruyor , çatlıyor , pul pul oluyor.Bu devrede el vucüt losyonları devreye giriyor.Ben 2 ürünü de çok sevdim Su bazlı losyon hidro biraz daha koyu kıvamda , yağ bazlı lipo baya akışkan en alttaki fotoğraftan da  anlayabilirsiniz.Ankara'da yaşıyorum ve çalışan anneyim. Ev işleri - yemek - bulaşık beni bekliyor. Ellerim sudan çıkmıyor.Su bazlı olanı yüzümde de kullanıyorum , yağ bazlı olanı da ellerimde dirseklerim de kullanıyorum.Yağ bazlı ama yağlı his bırakmıyor. Üre- Paraben içermiyor , parfümsüz .İçinde faydalı yağlar var.

Doktorlardan tavsiyeli nemlendirici ürün arıyorsanız dermadolin ürünlerini denemelisiniz.Ece Nazda atopik dermatit var onda kullanıyorum, doktorun bana söylediği cildi sürekli nemli tutacaksınız kurumasına izin vermiyeceksiniz, hatta yakın arkadaşım ,sedef hastası oda çok memnun.Ürün açıklamalarını dermadolin.com dan aldım sizlerle paylaşıyorum.

                        Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyon


Kullanım alanları:


  • Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • El - ayak kremi olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.

          Ceradolin Yağ Bazlı Nemlendirici Losyon


Ben çok memnunum , siz kullanıyor musunuz yada çevrenizde kullanan var mı , yorumlarınızı alayım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder