19 Şubat 2015 Perşembe

Balık TAVASI Önerisi

Bana alınacak en güzel hediye,mutfak eşyasıdır. Bunu bilen eşim hepsiburada.com dan Cem Pratiko İkiz Balık Tavası almış hemde kargo bedava fırsatıyla.Biz bu sene hamsiye doyduk , çünkü neredeyse haftada 2 kere pişirdim. Hem az yağlı,hemde çıtır çıtır oldu.Ece Naz hanımda çok seviyor balığı .Yanında da  2 -3 çeşit salata ve çorba oldumu değmeyin keyfimize :)


Ürün kullanışlı ve hemen pişiriyor ,tabanı ne çok ince ne çok kalın.
Kimileri tava böreği yapıyor ama ben denemedim. Balık kokusu siner diye açıkcası cesaret edemedim.Börekte çok güzel olur ama tavayı 1-2 gün dışarıda havalandırdıktan sonra deneyebilirim :)Kulplarının demir olması sizi korkutmasın öyle aman aman ısınma olmuyor el yakmıyor anlayacağınız. Ürünü gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Yarım bardak sıvı yağ ile 2 kilo hamsi pişiriyorum. Biz kalabalık aileyiz , eşim 6 kardeş evlerimizde birbirine çok yakın. 2-3 günde bir araya geliyoruz. Yemeklerimiz sohbet muhabbet eşliğinde güzel geçiyor.Yemeklerde bol bol yapılıyor. Sağlık açısından balık yemeli ve çocuklarımıza yedirmeliyiz.Ben eşime burdan bir kez daha teşekkür ederim. Pratiko adı kadar varmış , yıkamasıda kolay yapışmaz yüzeyi sayesinde.

Dip Not: Evdeki balık kokusunun azalması için yaptığım yöntemleri söyleyeyim size , bana göre işe yarıyor.
 ---Yarıya kadar su dolu bir cezveye 1 tatlı kaşığı tarçın koyup kaynatmak .
---Kullanmadığınız bir kahve fincanına 1 tatlı kaşığı kuru kahve ve 1-2 çorba kaşığı limon kolonyası koyup yakmak.Mum gibi yanıyor 10-15 dakika. 

Sizler balık tavanızdan memnun musunuz ?
Tamda balık sezonu açılmışken almayı düşünüyor musunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder