19 Şubat 2015 Perşembe

Kahve Dünyası Alışverişim

Ocak ayı içerisinde Ankara 365 avm 'de çocuklara yönelik sömestri etkinlikleri vardı. Hafta sonu Ece Naz'a aktivite olsun diye götürdüm.Beraber tiyatro izledik , yemek yedik alışveriş yaptık.Daha önce nette araştırmıştım hangi firmanın toz sahlepi güzel diye. Kahvedünyasi.com da fırsatları gördüm , avm ye gitmişken şubelerine uğrayayım yerinde sahlepi tadayım istedim. Garson arkadaş tattırım yaptırdı gayet güzeldi , bu içtiğim ürün metal ambalajda satılan ürün mü dedim evet efendim bizde onu kullanıyoruz dedi.Tek sıkıntı metal ambalajlarda ürünler tam dolu değil yarıya kadar dolu ambalaj üzerinde 400 gr diye yazıyor.
Türk kahvesi aldım 2 paket. Birisi orta kavrulmuş , diğeride damla sakızlı. Size bir sır vereyim mi ? Ben türk kahvesi içemiyorum migrenimi tetikliyor, misafirlerim için aldım :)
Kış paketi çıkarmışlar fiyatı uygun geldi bana 1 kutu salep , 1 kutu sıcak çikolata ,1 paket kaşık çikolata.Sıcak çikolataları çok güzel tadı kıvamı yerinde verilen ölçüye göre hazırlarsanız , benden geçer not aldı.
Saleple ilgilendiğim için salep fotosu paylaşıyorum. Çocukluğumda içtiğim saleplerin tadını tam bulamıyorum bizim zamanımızda bakır kazanlarda seyyar satılırdı.
Buda fena değil bol tarçınla denemelisiniz.

Sizin bana önereceğiniz toz salep , sıcak çikolata markası var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder