20 Mart 2015 Cuma

Gülsha Gül Suyu

Gül suyunu cilt temizliğinde kullanmaya yeni başladım yaklaşık 3-4 aydır keşfettim diyebilirim. Hem cilt temizleyicisi hemde tonik niyetine kullanıyorum.Hem ferahlanmış bir his uyandırıyor hemde miss gibi kokuyorum. Gülsha Gül Suyu  ile #bademlebudukdavet te tanıştım.Diğer kullandıklarımdan çok farklı geldi bana !!!
Organik diyoruz ya işşşte bu tam organik , o kokusu nasıl tarif etsem size yapay değil gerçek güül kokuyor.Gül yapraklarını ezmişler bu cam şişeye koymuşlar.Piyasada satılan gül suları 5 ile 15 lira arasında değişirken cam şişede organik gül suyunun fiyatı 45 lira.Cilt temizliğim önemli herhangi bir kimyasal (solüsyon , jel , sabun ) kullanmak istemiyorum diyorsanız bu ürün tam size göre.Sitede ürün açıklamalarını okudum her cilt tipine uygunmuş , cildi temizler nemlendirir besler, gözenekleri sıkılaştırır , doğal PH ,anti bakteriyel ,serinletici ve sakinleştirici ,şiş gözleri indirmekten ateş düşürmeye kadar kullanılır.Ürün doğal olduğu için paraben, sülfat , alkol , suni yağ , zararlı kimyasallar içermiyor.Ben çok sevdim ve şişeyi bitirmek üzereyim.
Sizler daha önce bu markayı kullandınız mı?
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder