2 Kasım 2017 Perşembe

Emziren Anneler İçin Humana Tea Serisi

Bundan 7 yıl önceye Ece Nazın doğduğu güne gidelim; doğumdan sonra odaya çıktık hemşire eşime eczaneden alması gerekenleri liste biçimde bir kağıda yazıp verdi.İçinde biberon, bebek maması ve Humana Still Tea yazıyordu. İşte biz o zamanlar tanıştık süt arttırıcı çay ile. Ece hanımı 3 kilo civarı beklerken,  tam 4.5 kilo iri bir bebek olarak doğdu.Sütüm hemen gelmedi, mama ile beslemeye başladık. Hemşireler çayı hazırlayıp bana koca bir kupa içirdiler. Bir kaç saat sonra sütüm gelmeye başladı.
İnanırmısınız mamayı sadece hastanede bir iki kere kullandık daha da kullanmadık.Çöpe attığımı iyi biliyorum.İlk yıl her gün 3-4 kupa içiyordum. Sütümün azaldığını düşündüğüm zamanlarda da içmeye devam ettim.Siz ne kadar emzirirseniz o kadar çok gelir.Ha gayret deyip emzirmeniz lazım. Aaa biz 6 ay zar zor emzirdik diyen arkadaşlar ben zorlanmadan bebeğimde sağolsun hep meme istedi 26 ay emdi. Bebek doğduktan sonra ilk 12 ay çok önemli, mutlaka emzirmelisiniz bebeğinizi; bağışıklık sistemi açısından kronik hastalıklara yakalanmasını önlüyor, ilk aşısıdır, zeka gelişimi için gereklidir, çene ve diş gelişimi için önemlidir, hem ekonomik, hem steril hemde her daim hazırdır..
Tabii ki, anne sütünü destekleyici gıdalar ve bitkiler var. Öncelikle bu çayda içeriğindeki doğal ürünler sayesinde, anne sütünü destekleyici bir üründür. Harika içilebilir şekerli bir tadı var. Fiyat olarak ta aman aman çok pahalı değil herkesin alabileceği rakamlarda.Eğer hamileyseniz yada yeni bebek sahibi iseniz mutlaka stok yapın, doğumdan sonra çok işinize yarayacak.Doktorlar, Eczacılar tarafından önerilen bu çay genelde Eczanelerde satılıyor, internetten de satan bir çok online mağaza var.Yada büyük anne çocuk marketlerinden de alabilirsiniz. Kampanyada bulursanız kesinlikle stok yapın.
Şimdi tecrübeliyim doğuma gitmeden, 1-2 gün önce Still Tea  içmeye başlayacağım, süt konusunda stres yapmak istemiyorum. Gururla söylüyorum ki, çayın sayesinde ilk bebeğimi 26 ay gece gündüz emzirdim.Kimseyle kıyaslama yapmaktan hoşlanmam ama, bir tanıdığım meme ucum yok diye iki bebeğine de doğumdan itibaren hazır mama verdi.Çocuklar kışın neredeyse her gün hastanedeler.Çünkü bağışıklıkları çok çok düşük. Ece Naz yeteri kadar anne sütü aldığı için, çok fazla hastane ve doktor yüzü görmedi.
Ece de kullandığım ve sizlere önereceğim bir diğer çayda , Humana Kimyonlu Rezene Çayı, hem anne hemde bebek için harika, hayat kurtarıcı bir çay.Anne ve bebeğin tüketebileceği bu çay, içeriğindeki kimyon ve rezene sayesinde mide ve bağırsakta olan gazı söker, gaz sancılarını ve krampları önler.Bebek doğduktan 15 gün sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.Bir biberona 100 ml kaynamış ılımış suyu koyun, içerisine 1 tatlı kaşığı çayı ekleyin ve çalkalayın hemen çözülecek çay içerisinde. Bebeğinize ara ara verin.Birden bütün hepsini içirmeyin. Mesela emzirdikten sonra 20 ml, 20 ml olmak üzere 5 kerede verebilirsiniz.Bir güne yayın mutlaka. Anneler süt olsun diye büyüklerinin önerileri ile bulgur ve kuru baklagil türevi yiyor.Buda aşırı gaz yapıyor.Maalesef annede ki gaz sütle bebeğe geçiyor.Bunu azaltmak için bu çaydan 3-4 kupa içebilir. Anne olanlar bilir, durup dururken bebek birden bağıra bağıra ağlamaya başlar eliniz ayağınız dolanır o an, bir bebek böyle ağlıyorsa bilin ki; 
** Ya kaka yapmıştır
** Ya da açtır
** Ya karnı ağrıyordur (gaz ve kramptan dolayı)
Gazlı bebeklere ve Gazlı annelere kimyon ve rezene önerilir.Bu çayda ikisi bir arada. Bebekte ve kendinizde gaz sorunu yaşamak istemiyorsanız, mutlaka bu çayı kullanmalısınız diyor ve yazımı bitiriyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder