31 Ekim 2017 Salı

Toker Bebe Ana Kucağı Alışverişim

Biz yavaş yavaş 'bebek alışverişi' eksiklerimizi tamamlıyoruz.Önceliğim, ilk doğduğunda kullanabileceğim ona gerekli ürünler. Yenidoğan giyimi, banyo ürünleri, bebek bezi ,ateş ölçer, biberonları ve anakucağı. İlk kızımda böyle çanta şeklinde portbebe ana kucakları modaydı.Sadece bir yerden bir yere götürürken kullanıyordum, genelde ondada hastaneye oluyordu. İşlevsizdi anlayacağınız. Sonrasında bir köşeye kaldırıyordum. Şimdiki ana kucakları, bebekler 13 kg olana kadar hem oto koltuğu gibi araca bağlanabiliyor hemde sallanma özelliği olduğu için içinde rahatlıkla bir kaç saat uyutabiliyorsunuz. Hamilelikte altıncı ayın içindeyiz, artık mağaza mağaza, market market gezemiyorum.En kolay yöntemi kullanarak siparişlerimi internetten online veriyorum. Bebek alışverişlerimi genelde Ankaranın ilk anne çocuk mağazası olan Toker Bebe den yapıyorum.
Neden Toker Bebe derseniz; Ankara da mağazada yerinde görebiliyorum ürüne dokunabiliyorum, ürün çeşidinin aşırı bol olması, müşteri hizmetlerinin ilgili olması, kargonun zamanında sorunsuz gelmesi, sitede cazip kampanyaların olması.. gibi bir çok sebep sayabilirim sizlere.Sizlerde bizim gibi Ana Kucağı arayışında iseniz, Hattirck Baby ürünlerine bakabilirsiniz.Sitede şuanda kampanya var bu üründe Kargo Dahil 149 liraya aldım. Tabii siz bütçenize göre daha yüksek rakamlarda olanlardan da alabilirsiniz. Benim tercihim siyah renkten yana oldu ama siz bebeğinizin cinsiyetine göre mavi /mor gibi diğer renk alternatiflerine de bakabilirsiniz. Ben yazın mağazada yerinde görmüştüm aklıma koymuştum bunu.Ürün inanılmaz hafif , bazı Ana Kucakları gibi hantal değil.Kullanılan kumaş kalitesi de çok iyi, bebeği terletmeyen kumaş kullanılmış. Oto Koltuğu olması, sallanır ve uyurken sabit pozisyona gelmesi, 2 yıl garantili olması avantajları arasında .. 
Evet evet Ece ablamız çok heyecanlı.Bebek kıyafetlerini oyuncaklarına giydirip ana kucağında uyutuyor :) Bebek ürünleri sektörü o kadar geniş ki, annelerin işlerini kolaylaştıran çok fazla ürün mevcut. e-toker de gezinirken neler görüyorum neler. Bu ana kucağı dışarıda taşıma işlemi için, birde ev tipi ana kucakları var. Kimisi kendi kendine titreşimli veya uzaktan kumanda ile salıncak gibi bebeği sallıyor, gaz sancılarına iyi geliyor. Yeni doğum yapan arkadaşlarımdan ürün önerileri alıyorum.Biz eksiklerimizi %80 tamamladık gibi. Şimdi aklımda bebeğin nerede yatacağı var. 7 yıl önce Mobilya beşik aldık Ece ye ama 3 ay anca kullandı sonrasında birine verdim , Park Yatak için çok kullanışlı diyorlar. 4 yaşa kadar kullanılabiliyormuş.Sitede indirim bekliyorum, indirimi görünce birde park yatak siparişi vereceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder