6 Kasım 2018 Salı

SAÇLARINIZA IŞIĞINI ASHLEY JOY İLE GERİ VERİN

Herkese merhaba ,
Ben bir ürün kullanmaya başlayınca etkisini yan etkisini hemen bir kaç kullanımda görürüm.Tabii bazı özel ürünler hariç ( saç dökülmesini engelleme , cilt lekeleri olunca etkisini görmem için bir kaç kutu bitirmem bile gerekebilir) Bir şampuan ve kremi ilk yıkamadan itibaren sevmediysem bilin ki , saçıma iyi gelmiyordur. Çocukluğumdan beri saçlarım kabarır, tarayamam tararsam papaz gibi kabarık saçlarla dolaşırım :) İsmi her ne kadar yabancı ülkeleri çağırıştırsa da %100 yerli bir marka ile tanıştırmak istiyorum sizleri.
Kurucusu kadın girişimci Aslı Şen, kendi saçları için geliştirdiği 24 farklı doğal yağlar sayesinde  Ashley Joy markasını ve ürünlerini yaratıyor.Önce kendinde deniyor ve muhteşem sonuçlar alıyor.Saçları parlıyor , eski ışıltısına kavuşuyor. Sonra çevresine kullandırmaya başlıyor derken birden harika bir marka doğuyor. Bende 2 ürününü deneme fırsatı buldum Antifriz Şampuan dan bahsedeceğim önce;

Ürün içeriğinde üzerinde yazdığı gibi Avokado yağı bulunuyor.Avokadonun saç için bilinen faydası , saçı yağlandırmadan beslemesi , saçı uzun süre nemli tutması özellikle yazın güneşin kurutucu ve yıpratıcı etkisinden kurtarması.Saçı besleyip ışıltı kazandırması da atlanmaması gereken bir özelliği.Şampuanın kokusu çok hoş ve hafif.Saçta hemen dağılıyor ve kolayca su ile yıkanıyor.Akışkan bir yapısı var.Kabarmayı önleyici özelliği ile saçta elektriklenme yapmıyor , kuru ve kabaran saçların mutlaka kullanması gerekir.İlk kullanımlardan farkı hissedebiliyorsunuz. Tavsiye ediyorum , gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
Kullandığım diğer ürünü ise saç bakım maskesi .Saç maskeleri konusunda ihtisas yaptım sanırım çook fazla marka deneyimleme fırsatı buldum. Ashley Joy argan yağı içeriyor. Saçı korurken, nemlendiriyor ve derinlemesine bakım yapıyor. Ürünün kıvamı çok yoğun değil ne akışkan ne koyu. Saça sürüldüğü zaman hemen emiliyor.5 dakikada bekletip durulama ile sonuç harika. Saçlarınız miss gibi kokuyor ,ikisini birlikte kullanınca saçta kabarma düzeyi kurusa bile minimum düzeyde. Ürün kesinlikle Paraben ,Parafin içermiyor.
Şuan Watsonslarda satışta , online olarakta bu adresten satın alabilirsiniz.
 Sizler daha önce bu markanın ürünlerini kullandınız mı , görüşleriniz benim için önemli.
Sevgiler...

1 yorum:

  1. Ben kullanmadim daha once ama arkadasimin tavsiyesi ile arastirma yaparken sitenize rastladim :) biraz sonra watsonsa gidip bi kac urun alacagim.. yorumlarimi sizinle paylasirim..

    YanıtlaSil