3 Mayıs 2016 Salı

Anneler Günü Hediyem

Hediye vermek ve birinden hediye almak ne kadar anlamlıdır. Sana değer veriyorum, seni önemsiyorum demektir. Birini mutlu etmek için karşılıksız olarak verdiğimiz şeyler hediyedir.
Bazı özel günlerde hediye seçmekte zorlanırız. Eskiler ne güzel demiş çam sakızı çoban armağanıdır. Anneler günü yaklaşırken eşim ve güzel kızım beni düşünerek hediye arama telaşına girmişler. İnternet'in her şeyi kolaylaştırdığı gibi, hediye bulma konusunda da imdatlarına yetişmiş. Yeni bir site keşfetmişler. www.hediyesizolmaz.com mutlaka göz atın. Oradan bana kendi resmim basılı olan bir yastık almışlar. Bayıldım yastığa çok hoşuma gitti. Ne kadar ince düşünmüşler. Yastığımı hemen başköşeye yerleştirdim.
Sitede hediyeler kategorilere ayrılmış. Her özel gün için özel hediyeler yapmışlar. Baskılı tişörtler, kupalar, yastıklar,mutfak önlüklerinden kalemlere her şey var.
Videolu hediyeleri kategorisini daha önce başka bir sitede görmemiştim. Sevdiğinize masal tadında çok güzel görseller eşliğinde video gönderebiliyorsunuz. Ayrıca sitede ilgimi çeken sanatsal hediyeler başlığı altında karakalem resim çalışmaları ve sizin karikatürlerinizden oluşan tişörtler çok güzel bir fikir.
Fiyat olarak da hepimizin bütçesine uygun. Özel günlerde size kılavuzluk edecek bu sihirli siteye uğrayın derim. Onların vesilesi ile tüm annelerin anneler gününü kutlarken, kızım ve sevgili eşime buradan tekrar teşekkür etmek isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder