21 Nisan 2016 Perşembe

Sağlık Ürünleri Keşfi COMFY STOOL

Sağlıklı yaşam sağlıklı boşaltım sloganıyla hayatımıza girmeye hazırlanan yeni bir ürünü sizlere tanıtmak istiyorum. İlk başta sizlere garip gelebilir ürün. Ancak faydalarını öğrenince evlerimizde yerini almaya başlayacak bundan eminim. 
Farkında mıyız bilmiyorum evimizde en çok ziyaret ettiğimiz alanlardan birisi wc lerimiz. Günde en az üç kere gittiğimiz bir alan. Sağlıklı boşaltım yapılıp yapılmadığını inceleyen bilim insanları  insanın yaradılış gereği oturma pozisyon açısının 35 derece olması gerektiğini fark etmişlerdir. Evlerimizde bulunan klozet sistemleri ise acı gereği 90 derece.
Bu 35 derecelik acıyı sağlamak adına Comfy Stool ismini verdikleri ürünü tasarlamışlar. Şık ve modern olan bu ürünün kullanımı oldukça pratiktir. Ayakaltına yerleştirilen aparat ergonomik yapısıyla fazla yer kaplamıyor. Dayanıklı ve sağlam üzeri  su geçirmez ve boyalı. Ayrıca kaydırmaz bir tabana sahip.
Gelelim sağlık için neden bu kadar önemli bu acı onu anlayalım. İnsan vücudu çömelerek dışkılamaya göre programlanmıştır. Kalınbağırsağın bitiminde bulunan  Puborektal adı verilen kas bağ boşaltım kapağı işlevini yerine getirir. Biz ayaktayken bu kas tamamen gerilir. Ayaktayken yanlışlıkla dışkılamamak için kas çıkışı kapatır. Oturduğumuz zaman ise kas gevşer. Doğru açıyı bulamadığı zaman tam olarak açılma sorunu yaşadığı için biz ıkınırız. Anüs çevresine hasar veririz. Ve zorlama sonucu işlem yapabilir hale geliriz. İşte ürün tam burada devreye giriyor. Acıyı doğru ayarladığı için zorlanmadan rahat bir dışkılanama sağlanıyor.
Doğru olmayan acının bize açtığı sağlık sorunlarına gelir isek hemoroit sorunu en başta bilinen sağlık sorunudur. Kabızlık, bağırsak kanseri, sindirim hastalıkları, idrar yolları enfeksiyonları ve rahim düşüklüğü gibi pek çok probleme yol açtığı bilinmektedir.
Ben kullanmaya başladım. Hic farkında değilmişim şimdiye kadar yaşadığım sorunun.  Artık tuvalete gitmek işkence olmayacak sizler için. Mutlaka her evde bulunması gereken fonksiyonel bu ürünü kullanmanızı şiddetle tavsiye eder, sağlıklı günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder