17 Mart 2016 Perşembe

Alışveriş Keşfi I www.bonivog.com

Türk kadını yüzyıllar boyunca takılarından hiç vazgeçmedi. Hatırlıyorum, çocukken ninelerimiz takı olarak başlarına beşi bir yerde den oluşan altın takılar takarlar ve başlarındaki o fesli takıları hiç çıkartmazlardı. Benim daha çok hoşuma babaannem ve anneannemin rengârenk kollarına takmış oldukları taş boncuklar dikkatimi çekerdi. Onlarda benim bu merakımı bildikleri için aynı boncuklardan bana da bilezikler yaparlardı. Takı adı üstünde kadının nişanesi, simgesidir. Takı konusunda oldukça seçici olan ben, takı ile göz göze geldiğimde algılarım hemen açılır ve beni tamamlayan takıyı elimle koymuş gibi bulurum.
Bonivog sitesini incelemeye başladığımda bütün samimiyetimle söylüyorum. Hepsinin benim olmasını istedim. Bin bir çeşit kolyeleri ile göz dolduruyor. Bu kadar çeşit içinde insan kendini kaybedebiliyor. Üstelik fiyat olarak da oldukça uygunlar. Görsel olarak beğendiğim kolyelerin geldiğinde aynı kalitede olup olmayacağını çok merak ediyordum. Fakat bir ürünün paketlenişinden ürünün özel olduğunu daha içini açmadan anlayabiliyorsunuz. Bende kutuyu elime alınca bunları hissettim. Takıları görünce resimlerinden daha güzel olduklarını görünce çok sevindim. Tasarım kolyeler, doğal taş kolyeler, bijuteri kolyeler, uzun kolyeler ve yaka kolyeler olmak üzere kategorilere ayrılmışlardı. 
Kırmızı taşlı takılar hep beni çekmiştir. Kendime Queen Mama markasının pullar ve zincirlerden oluşan ortası kırmızı boncuklu, boyunda hem modern, şık ve hem de etnik bir rüzgâr estiren kolyesini seçtim.
 Zincirlerden oluşan siyah kolyemi takınca kendimi çok çekici hissettim. Zincir takılar her zaman insana hoş bir çekicilik katmaktadır. Özellikle deri kıyafetlere çok yakıştığını düşünüyorum. Bu arada deri demişken deri ve zincir kombinle oluşturulan şal formatındaki kolyelere göz atmanızı tavsiye ederim.
Gelelim şık ve zarif küpelerime, siyah taşlı parlak işlemeli damla küpelerimle bir davette hemen dikkat çekeceğimin farkındayım. İnsanın kendini havalı ve özel hissetmesi kendine olan özgüvenini sağlamlaştırıyor. Kendini şımartmaya hemen başla sloganı ile yola çıkan bu site de kargonun yalnızca 1 tl olduğunu biliyor muydunuz. Hadi benim gibi sizde kendinizi şımartın. Mutlu alışverişler….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder