12 Şubat 2016 Cuma

Online Alışverişte yeni bir site www.id.com.tr

Ankaranın soğunu bilmeyen yoktur.Ayaz ve kuru bir soğuk..Bende en yüksek bölgelerinden birinde oturuyorum ki sormayın !! Bu soğuklara anca evde polar pijamalar dayanır dedim ve pijama seçiminde polardan yana kullandım bu alışverişimde.
Online alışverişte yeni bir site olan  www.id.com.tr ile tanıştırmak istiyorum sizleri. Çok karlı bir alıveriş yaptığımı düşünüyorum. Çünkü 3 al 2 öde kampanyasından yararlandım :) 135 Lira yerine 95 Lira ödedim 
Bir tane polar pijama takımı aldım kışı geçirmek için , bahara az kaldı.İkinci ve Üçüncü seçimlerimi de baharlık pijamadan yana kullandım.Ürünleri sipariş ettiğimde karlı bir alışveriş yaptığımı düşündüm.Dört gözle ürünlerimin elime ulaşmasını bekliyordum.Kalitesini merak ediyordum.Nihayet kargom çok hızlı geldi.Kafamdaki tereddütlerim ürünleri elime aldığımda silindi. Bu fiyata bu kadar kaliteli ürünler aldığım için kendimi tebrik ettim ve bunu kızlarla paylaşmalıyım dedim. Bence böyle bir fırsatı kaçırmayın.Şimdi tam Pijama zamanı :)
Aldığım Polar Pijama bu .Ürünü yıkayıp kullandım.Çekme asla olmadı.Yumuşacık ve sıcacık tutuyor.Kalitesine diyecek bir lafım yok.
Tüylenecek bir kumaş değil
Diğer Pijama Takımı da bu.Bu biraz daha kalın. 
%100 Cotton ve likralı.
Bu Pijama Takımı tam baharlık , yumuşacık penyesi çok kaliteli.Üzerindeki bebek deseni harika. EceNaz bayıldı..Keşke çocuklar içinde olsa takım giyeriz kızımla.
 

Mesela saat 15:00 e kadar verdiğiniz siparişleri aynı gün kargoluyorlar.Kargom sapasağlam sorunsuz geldi.Direk üretici oldukları için fiyatlar çok makul , ürünler çok kaliteli.30 gün para iadesi söz konusu.Maximum karta 3 taksit imkanıda sunuyorlar vade farkı almadan.
Sitede her bütçeye göre ürün bulmak mümkün , 14,90 TL ve 19,90 TL ye satın alabileceğiniz pijama takımlar, gecelikler, tulumlar, şortlu takımlar ve daha fazlası seni burada bekliyor...
Keyifli Alışverişler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder