11 Şubat 2016 Perşembe

Lila Kutu - St. Herb / Gece Kremi 15 ml.

Geçtiğimiz haftalarda Lila Kutu ekibi tarafından St.Herb Gece Kremi ile tanıştım.Firmanın paketleme anlayışına hayran kaldım.Çok özenli hazırlamışlar.İlk kez bu markaya ait bir ürün kullanacaktım.Gece Kremlerini bugüne kadar düzenli olarak kullanmadım.Ama araştırmalarıma göre cilt metabolizmamız geceleri daha fazla çalışırmış.Hücrelerde uykuda yenilendiği için gece kremi cildin yenilenmesine yardımcı olurmuş.Hele hele yaş ilerledikçe vücudumuzun metabolizma hızı düşüyor.Ben şuan 32 yaşındayım yerçekimi etkisiyle birlikte sarkmaya başladığımı hissediyorum.Eskisi gibi cildim elastik ,sıkı ve canlı değil.Yaklaşık 20 gündür düzenli kullanmaya başladım.Ürünü sizler için fotoğrafladım.
St.Herb Markası Tayland menşeeli.Temizlenmiş cilt üzerine ince bir tabaka halinde sürüp iyice yedirdim cildime.Yağlı bir his bırakmadı.Anında yumuşattı.Tabii ki tam sonucu almam için bir hatta iki tüp belkide daha uzun süreli kullanmalıyım. Benim gözlemlerim iyi yönde oldu.Cildime öncelikle ışıltı geldi.Canlılığını yeniden kazanmaya başladı.Ürünün içeriğinde bitki özleri ve E vitamini var.Bunlarda cildi besleyip kurumasını engelliyor.
Ürün hakkında İngilizce bilgiler verilmiş.Görüldüğü üzere Türkçe olarak ta etiket yapıştırılmış.
Kutuyu açar açmaz ürünü sabitleyen bir kapak daha görüyorsunuz.
Ambalaj tasarımı çok hoş tüpte, istediğiniz miktarda alabiliyorsunuz.
Krem çok akışkan bir yapıya sahip değil.
Size kalpten sevgilerimi sunuyorum :)
Gece Kremi kullanıyor musunuz ,
Yorumlarınız benim için değerli..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder