2 Şubat 2016 Salı

Madam Fikir Merhaba 2016 Eventi

Geçtiğimiz hafta sonu, Ankaralı bloggerlar olarak madamfikir in organizasyonunda bir araya geldik.Madam Fikirin ilk organizasyonu olması sebebiyle kendisi çok heyecanlıydı.Benim etkinliğimi yaptığım mekanda yaptı kendisi de. Çakıl Cafeyi seviyorum.Temiz ortam , taze yiyecekler ve güleryüzlü personeli ile Ankara da vazgeçilmez mekanlarım arasında.
Etkinlikler olması biraraya zor geliriz gibi görünüyor.Ben arkadaşlarımı tekrar gördüğüm için çok seviniyorum.Bol bol sohbet etme imkanı buluyoruz.Konyadan sevgili arkadaşım Ümran geldi. Sena ile uzun zamandır görüşemiyorduk o vardı. Annekazımız vardı.Ünlü Moda Bloggeri Zülal Ateş vardı sanırım onunda ilk blogger eventiydi. KırmızıKadın ilk kez etkinliklerimize geliyordu.Geri kalan ekibi zaten biliyorsunuz :)
 jadeselection kütük mumlarına bayıldım.
Çok orjinal bir fikir :)
Dimes Meyve Suları etkinliğimizde bizimleydi. 
nacizaneatolye de çok güzel tasarımlar var
örğü kupa fincaları bir harika.   
Evde işyerinde vazgeçilmezim oldu şirinliği ile kendileri :)
Vg Tasarım organizasyon Gökçe hanım çok başarılı bir tasarımcı.Kokulu taş ve keçeyi buluşturup bize güzel hediyeler hazırlamış.
Bizim Mart sonunda bir erkek bebeğimiz olacak.
Seneye artık Umutla pozlarımız olur etkinliklerde :)
 Tatlımo evet evet en tatlı o :)




 Etkinlik ile ilgili tüm paylaşımları sosyal medya hesaplarınız üzerinden #madamfikirmerhaba2016 etiketi ile takip edebilirsiniz.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder