5 Şubat 2016 Cuma

Kızartmada Yeni Dönem, Yudum Kızartma Ustası

Bazı markalar vardır ki , adıyla ürünün önüne geçer.Markete gidince kimse sıvı yağ alacağım demez , Yudum alacağım der. Ve yıllardır da bu böyle.Bir yemeğin olmazsa olmazı , yağı tuzu salçası soğanı. Her yemeğe sıvı yağ ekleriz.Ben evleneli 7 yıl oldu.Ve kullandığım yağı asla değiştirmedim. Hem yılların kalitesi hemde güveni, aynı markada çizgisini hiç bozmadı.Yudum ürün gamına bu yıl 'Yudum Kızartma Ustasını' ekleyerek Türkiye de bir ilke imza attı.
Türk sofralarında pişirme tekniklerini incelediğimiz zaman , insanların en çok kullandığı yöntem kızartarak pişirmektir.
Öyle bir ürün olsun ki , biz hanımlar kızartmaları yapalım ama yiyeceklerimiz hafif lezzetli ve çıtır çıtır , yağ çekmemiş olsun. Yudum da bu içgörüden yola çıkarak Kızartma Ustasını biz tüketicilerin beğenisine sunmuş.
Kızartma ustasını kullandım , tüketici olarak gözlemlerim gayet olumlu yönde oldu. Kahvaltıların vazgeçilmezi patates kızartması ve sigara böreği yaparak test ettim.Patatesler çıtır çıtır , Sigara böreği beklediğimden daha az yağ çekti.

Lorlu Sigara Böreği
Malzemeler :
3/4 adet taze yufka
1 kase dolusu lor peyniri
arzuya göre maydanoz veya dereotu
kızartmak için Yudum Kızartma Ustası
biraz su
Hazırlanışı :
Yufkanızı temiz bir masa yada tezgaha serip ortadan ikiye katlayın,  yarım ay şekli ortaya çıkacaktır. Kat yerini bastırıp tekrar ikiye katlayın. Yufkayı açınca kat yerlerini görürsünüz.Üçgen şeklinin oluştuğunu gördünüz.Şimdi kesebilirsiniz. 
Karışık gibi görünse de basit bir işlem. 
1 adet yufkadan 4 parça çıkıyor.
Oluşan üçgenlere tek tek peynir harçlarını koyup yanlardan katlayarak sigara gibi sarın.
Uçta kalan minik yeri de su ile ıslatarak yufkaya yapışmasını sağlayın.
Kızdırdığımız yağın içine atıp kızartmaya başlayabiliriz.
Havlu kağıt serdiğimiz tabağa pişen börekleri alıp , sıcak sıcak servis yapabiliriz.Afiyet olsun.
1L , 2L , 5L ve 18L teneke ambalajı ile altın gibi kızartmalar için güneşten koruyan altın şişede biz tüketicilerin beğenisine sunulmuş.Ürün diğer yağlara göre ısıya daha dayanıklı.Kolay kolay yanıp dumanlanma yapmıyor.
Kızartma Ustasını sizler kullandınız mı ?
 Yorumlarınız benim için değerli.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder