25 Ocak 2016 Pazartesi

İPANA 3 BOYUTLU BEYAZLIK LUXE PERFECTION

Çocukluğumdan beri dişlerimi düzenli fırçalamayı adet edinemedim. Büyüdüğümde parlak ve beyaz dişler gördüğümde gıpta ile baktım. Bu işi alışkanlık edinmem gerektiğini biliyordum. Ama markasına inanabileceğim ve bana yol arkadaşlığı edecek bir diş macunu gerekliydi. Kendime bir söz verdim. 'Sağlık , dişlerden geçer' derdi annem dişlerine iyi bakmalısın !!  Bende bundan sonra düzenli bakım yapacağıma söz verdim.
Arkadaşlarımla beraber hafta sonu bir araya geldiğimizde nasıl buluyoruz bilmiyorum. Yüzlerce konuyu konuşup, fikir alışverişinde bulunuyoruz. Diş konusunda konuşurken bir arkadaşım bu üründen bahsetti. Onun tavsiyesiyle tanıştım ve gerçekten performansına inanıyorum. Müthiş ! 
Yol arkadaşım İpana 3 boyutlu beyazlık luxe perfection ile yoluma devam etme kararı aldım.Dişlerim yıllarca cay, kahve ve yemek artıklarından sararmıştı. Diş doktoruna her gittiğimde, genel bir temizlik birkaç hafta süren ışıltı sonrasında başladığım yere geri dönüyordum.
 İpana 3 boyutlu beyazlık luxe perfection u ilk kullandığım gün bir parlaklık hissettim. Bu benim ne kadar doğru bir tercih yaptığımı görmemi sağladı. İyice heveslendim. Bu sorundan yol arkadaşımla birlikte kurtula bilecektim. 3 gün sonra yüzeyde oluşan lekelerin yok olduğunu görmeye başladım.Dişlerim de gözle görülür bir beyazlık oldu.14 gün sonrası içinde öncesi ve sonrası yapıp bir yazı daha paylaşacağım sizlerle.Ne kadar iyi bir karar kıldığımı buradan yazacağım.Diş temizliği yaparken Oral B ağız bakım suyunu da gargara olarak kullanıyorum.Diş minemi ve diş etlerimi koruması için. Oral B 700 şarjlı diş fırçası da tüm dişlerimi güzelce temizlemesi için kullanmayı tercih ettim. Manuel diş fırçalarına göre çok daha etkin temizliyor.
Şimdiden bile gülümserken artık dudaklarımı büzmüyor, dişlerimi göstere göstere kahkahalar atıyorum.
Bir güzel haber vereyim mi sizlere, adamlar o kadar iddalı ki, beğenmezseniz paranızın 2 katı iade imiş.
Teşekkürler İpana 3 boyutlu beyazlık luxe perfection :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder