26 Ocak 2016 Salı

İç giyimde yeni adresim www.dantelistan.com

Google da ne kadar çok kelime arıyoruz. Acaba başı dönmüyor mu diye düşünmeye başladım :) Bende aklıma ne gelirse veya ihtiyacım  ne ise onu soruyorum.Geçen gün yatılı misafirlerim vardı.Kadına verecek misafir pijama takımı bulamadım ya evde , hep kendime göre almışım :( Çalıştığım içinde zaman ayırıp mağaza mağaza dolaşıp bakamıyorum. Ertesi günü hemen açtım google ı ' Bayan İç Giyim'  , 'pijama takımı '  yazdım.Ben mağazaya gidene kadar bir tıkla işimi halettim. İç giyimde marka ürünlerin satıldığı dantelistan.com dan siparişlerimi geçtim.
Kargom 2 günde geldi. Siparişimi geçtim 1 saat sonra beni arayıp bilgilendirdiler.İstediğim ürünün bedeni stoklarında yokmuş, temin eder etmez kargoluyoruz dediler. Normalde sipariş verilen ürün stokta olan ürünse aynı gün kargo yapıyorlarmış.Sitede şöyle bir şey dikkatimi çekti. Tiko diye bir sistemleri var. Siparişim 101 Lira tuttu.Kargo ücreti ödemedim. 100 Lirayı geçtiğim için. 22 TL sini tiko puan olarak bana geri verdiler. Bir sonraki alışverişimde 22 liram cepte. Gelelim siparişlerime, kendime  2 adet atlet sipariş ettim 2 de pijama takımı sipariş ettim.
Likralı ve penyesi çok güzel
Pijama takımları beklediğimden iyi çıktı. Penyesi muhteşem güzel ve fiyatlarıda çok uygun. Yıka yıka kullan,birşey olmaz cinsten.
 Sitede yok yok diyebilirim. Tekrar gelin olsam bütün gelin iç giyim ürünlerimi buradan sipariş verirdim.Ben keyifli bir alışveriş yaptım.22 tikomu harcamak için sabırsızlanıyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder