6 Kasım 2015 Cuma

Klorane Mango Yağı içeren Şampuan ve Durulanmayan Saç Kremi

Saçlarım boyadan dolayı çok yıpranıyor.Aslında bir tek boyada değil çevresel faktörlerde bence yıpratıyor.Fön ve maşada dahil buna :) Sürekli bir markaya bağlı kalmadan neredeyse her markanın ürününü deniyorum.Klorane markası ile tanışalı 2 yıl oldu.Ürün içeriklerinin temiz olması , Fransız menşeli olması , eczanelerde satılıyor olması , zengin yağ asitlerine sahip olması bu markaya yönelmemde rol oynadı.Kayısılı saç ürünleri kullandım ama Mangoluyu ilk kez Klorane de denedim.

Mango yağı içeren besleyici ve ışıltı verici bakım şampuanı kuru yıpranmış boyalı saç derisini besliyor bakım yapıyor. 2oo ml lik ambalajı yaklaşık 2 ay sürede bitirdim. Tabii ben ne zaman yeni bir şampuan denesem Ece Naz hanımda kullanmak istiyor.Meraklı bıdıkla biraz ortak kullandık :) Şampuanın kokusu güzel yıkadıktan sonra bile saçta mango kokusu baya zaman kalıyor.Gün aşırı saçlarımı yıkadığım için 1 kez şampuanlama bana yetiyor , saçlarım çokta uzun değil.Köpürtüyorum 1 dakika kadar bekletip duruluyorum.
 
Ben bir markanın serisini kullanmaktan yanayım. Şampuan saç kremi maske ve bakım yağı gibi.. O zaman sanki kullandığınız ürün daha fazla işlev kazanıyor gibi geliyor:)

Klorane Mango yağı içeren durulanmayan saç bakım kremi 100 ml lik ambalajda Eczanelerde veya online satış sitelerinde satılıyor.Banyoda saç yıkama işlemi bittikten sonra ,havlu ile suyu alınmış nemli saça uyguluyoruz. Saçınızın boyuna göre elinize alıp saç uçlarına uyguluyoruz.Bu kremin amacı nemini kaybetmiş saça nemini kazandırma ve saçın kolay taranmasını sağlıyor.Kuru saça da uygulayabiliyorsunuz o zamanda extra parlaklaştırıyor saçı.
Kuru yıpranmış boyalı saçlara sahipseniz Klorane Mango özlü seriye şans verin derim.Genel anlamda ben beğendim.Sonuçta saç derimize uyguluyoruz ,kalite arıyorum şampuanda.Saçlarımıza iyi bakmalıyız.
Sizler daha önce Klorane markasına ait şampuan ve saç kremi kullandınız mı .Memnun kaldınız mı ?
Yorumlarınız benim için değerli..
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder