2 Ağustos 2015 Pazar

Neutrogena® Visibly Clear ile Sivilcilere Bye Bye

Çok fazla sivilce problemi yaşamadım , genelde sivilcelenmem adet dönemlerinde ve strese girince oluyor.Yüzüm aşırı derecede sivilce üretmedi ergenlik dönemimde de. Ancak bu ara mevsim geçişinden midir nedir yüzümde sivilceler çıkmaya başladı.Tamda imdadıma yetişen bir kargo kapımı çaldı.Bende hemen önlemini Neutrogena Visibly Clear serisi ile kontrol altına aldım.1 hafta boyunca düzenli bir şekilde sivilce temizleyici jeli , siyah nokta temizleyici toniği ve yağ içermeyen nemlendirici kullanmaya başladım.Gratis gibi büyük marketlerden satın alabilirsiniz.

Nuetrogenadan denemem için özenle hazırlanmış bir paket aldım.Yüz bölgesinde sivilcelenme aslında basite indirgenecek bir olay değil.Vücut alarma geçiyor. Sivilcelenme sadece ergenlik döneminde olan bir problemde değil. 40 yaşından sonra hormonların değişmesi nedeniyle de karşılaşabiliriz.Bu durumda yapmamız gereken cildimizi temizlerken seçeceğimiz ürünlerde tonik - temizleyici ve nemlendirici de 'yağsız' ve 'sivilce yapmaz' ibaresinin bulunmasıdır. Hemen sonuç beklemekte anlamsız olur. Ürünleri DÜZENLİ kullanmaya başladıktan sonra 1-2 hafta içerisinde güzel sonuçlar alınacaktır.Bahsedeceğim seriyi ben 1 hafta düzenli kullandım .Önce kuruttu sonra sivilciler söndü, burundan boyuna kadar olan bölümde sivilcelenme yaşadım.Bu süre zarfında ben makyaj yapmadım , yağlı yiyeceklerden de kaçındım. Etkisini kısa sürede gördüm.
Rutin olarak ilk kullandığım ürün , Sivilce Temizleyici Jel 'di. Sabahları ve akşamları cildi temizlemek için kullandım.Ürün pompalı şişede. 2 fıs sıktıktan sonra yüzüme tam anlamıyla yedirdim ve iyice ovaladım sonrasında bol ile duruladım.İçeriğindeki Salisilik asit ciltteki ölü deriyi soyuyor ve yağlanmayı azaltıyor. Sivilcenin yatışmasını sağlıyor.Ayrıca Cildide geriyor.Çokta
 güzel kokuyor portakal kokusu gibi :)
Yüzümü yıkadıktan sonra
Siyah Nokta Temizleyici Tonik kullandım.Bir parça pamuğa tonikten döktüm ve yüzümü sildim.Bunuda günde 2 kez uyguladım sabah ve akşam. Çok ağır bir kokusu yok aksine çok güzel kokuyor hafif. Ama inanın ciltteki sivilcelere etkisi büyük , sivilceleri yakıyor.Yanma hissediyorsunuz.
Son olarak kullandığım Yağsız Nemlendirici idi.Cildi çok güzel nemlendiriyor.Kokusu çok çok hafif.Yaz aylarında rahatlıkla kullanılabilir.Ayrıca bu krem ciltteki renk farklılıklarını ortadan kaldırıyor.Sabah akşam kullanılıyor.

Çok fazla sivilce sorunu veya siyah nokta problemi yaşarmısınız , önleminiz ne yönde olur ?
Yorumlarınız benim için değerli ..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder