4 Ağustos 2015 Salı

Neden Möller's Omega 3

Möller's Omega 3  Balık yağı ile Ağustos ayında tanıştık.Yaklaşık 10 aydır Ece Naz kullanıyor ve şuanda da 3. şişeyi yarılamış bulunuyoruz. Kızımdaki gözle görülür değişimleri gördükten sonra ürünü değiştirmemeye ve devam etmeye karar verdim. Nedir Ece Naz da ki değişimler diye soracak olursanız ,
Öncelikle büyümesi .. Geçen sene ile bu sene arasında çok fark var. Sınıfında yaşıtları ile boy cetveli sıralaması yapılmış Ece Naz içlerinde en uzun çıkmış.Taytları etekleri kısa geliyor.Gelişiminde gözle görülür büyüme oldu.Her anneye göre çocuğu zekidir veya akıllıdır ama benim kızım özbecerilerini 1 senedir kendisi yapıyor.Yemeklerinin hepsini bitiriyor , üstünü başını kendisi değişiyor.Tuvalet ile ilgili bir sorunuz yok. Kendi başına herşeyini hallediyor. Yaşıtları yardım alırken Ece Naz yardım almadan yapabiliyor.Hatta kreş öğretmeni bu konuda bana teşekkür etti. Ders çalışmaya bayılıyoruz , ingilizce ve matematiği çok seviyor. Ne anlatsam hemen kapıyor. Hafızası çok iyi.Matematikte 100 e kadar sayıyor. İngilizce sayıları , harfleri kelimeleri çok iyi biliyor.Deney yapmaya bayılıyor.Ece Naz henüz 4.5 yaşında.Bunda Möller's balık yağının katkısının olduğunu çok iyi biliyorum. Çünkü biz her akşam düzenli olarak kullanıyoruz. Faydalarınıda görüyoruz. Neden Möller's diyorum onuda açıklıyayım..
** Yapay tatlandırıcı içermediği için
** Cam Şişede olduğu için
** Uluslararası Lezzet ve Kalite Enstitüsü tarafından ödüllendirildiği için
** İçimi kolay , tadını çocuklar seviyor. Tutti Fruitti aromalı
** Tadı güzel , kokusu yok
**Yüksek kaliteli olması ve Tazeliğini koruması
**160 yıllık tecrübesi
** Gerçek Norveçli olması
**Zengin Omega-3 Kaynağı içermesi
Ürün sadece ECZANELERDE satılıyor.Büyüklerde kullanabiliyor . Bende hamileliğim boyunca doktorumun önerisi ile balık yağı kullandım.Toplamda da 9 kğ aldım 4.5 kğ Ece Naz doğdu.Kalp damar dolaşımım ve kalp ritmimi düzenlemesi için kullanmıştım .Şurup formatında ki Omega-3 lerin içimi daha kolay ve 1 tatlı kaşığı Möllers Omega-3 yetişkinlerde de günlük ihtiyacı karşılayabilecek düzeydedir ayrıca günlük D vitamini ihtiyacını karşılamaktadır.Vücudumuz bu yağ asitlerini üretmediği için bizlerde takviye edici gıdalarla sağlıyoruz.Bu nedenle omega-3 yağ asitlerinin ideal kaynağı olan balık yağları her gün kullanılabildiği gibi , Möllers Omega-3 içeriğindeki A, D ve E vitaminleri her gün ve yaz-kış kesintisiz alınmaya uygun miktarlarda olup, güvenilirdir. Her gün alınması önerilen bu vitaminler açısından günlük ihtiyacımızın karşılanmasına yardımcı olur.2.5 yaşından itibaren yarım tatlı kaşığı 2.5 ml  , 4 yaşından itibaren çocuklar ve yetişkinlerde de 1 tatlı kaşığı 5 ml önerilmektedir. Sizde kendinizde ve çocuğunuzda gözle görülür değişimler istiyorsanız mutlaka kullanmalısınız hem zihinsel hem bedensel gelişimi için.
Möllers i daha önce duydunuz mu veya kullandınız mı yorumlarınız benim için çok değerli.
Sevgiler..

1 yorum: