28 Mayıs 2015 Perşembe

Ankaralı Bloggerlar olarak 9. Fairy Yemek Şenliği Davetlisiydim

Geçen ay çok güzel bir etkinliğin davetini aldım P&G grubundan. Mayıs ayının ilk haftası Berna Laçin ve Fairy markası müdürleri ile 9.Fairy Yemek Şenliği kapsamında etkinlik öncesi Ankaralı Bloggerlarla Crowne Hotel The Roof Restaurantta öğlen yemeğinde  buluştuk.Berna hanımı severek takip ediyordum ama canlı canlı görmek ayrı bir keyif kattı. Ekrandan göründüğünden daha cana yakın , güler yüzlü ve samimiydi.
Berna Laçinin yanındaki koruması değil yanlış anlaşılmasın , o dünyanın en güçlü adamı :) 10.000 tabak dolu tırı tek başına çekti o kadar güçlü yani.Boşuna Dünyanın en güçlü adamı dememişler. Dil konusunda anlaşamasakta sıcak kanlı birisi. Hepimizle tek tek fotoğraf çektirdi..
Yemekler yenildi daha sonra Ankamalldeki etkinlik alanına hep beraber gittik.Klasiktir ya tavuklu pilav işte ondan vardı. Tadıda muhteşemdi :) Binlerce kişiye tavuklu pilav dağıtıldı. Yarışmalar yapıldı , hediyeler dağıtıldı. Çok keyifli bir organizasyon oldu. #2KatDaha hashtagi ile sosyal medyada o güne ait fotoğrafları bulabilirsiniz.Ayrıca  Berna Laçin Yeni 2 kat yoğun formüllü Fairy sayesinde zorlu bulaşıklara veda edebilir daha az deterjanla daha çok bulaşık yıkabilirsiniz dedi ki gerçekten çok haklı ben hep fairy kullanıyorum.Zorlu , kirli kurumuş bulaşıklardan asla korkmuyorum..Deterjanıma çok güveniyorum.
 Dünyanın en güçlü adamı ve Guiness Rekortmeni Zydrunas Savickas Fairy ile yıkanmış 10.000 tabağın yüklü olduğu 18 ton ağırlığındaki tırı çekerek gücünü gösterdi. Bravooo :)
Fairy bizi çok güzel ağırladı muhteşem ekibine Berna hanıma , müdürlere ve medyaevine sonsuz teşekkür ediyorum..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder