26 Mayıs 2015 Salı

%100 Dogal Masaj Ürünleri , gantekstil.com da !!

Diyete başladım herşey yolunda gidiyor . Sağlıklı beslenerek vücudumu içeriden harekete geçiriyorum, sporlada dışardan dinç kalmasını sağlıyorum.Çok fazla yürüyüş yapıyorum, su içiyorum ama bir türlü çare bulamadığım en çok müzdarip olduğum bir konu  var ki oda selülit ,sitedeki ürünleri incelerken at kılı masaj eldiveni dikkatimi çekti  uzun zamandır merak ettiğim ve almak istediğim üründü. gantekstil.com da çok uygun fiyata görünce kaçırmadım. Aslında sitede her şey çok ucuz.50 TL üzeri alışverişte kargo bedava onuda hatırlatmadan geçemeyeceğim. Balmy Naturel ürünlerini Gratislerde görmüştüm  çok fazla çeşit yoktu ama web sitelerinden bütün ürünlere ulaşabilirsiniz.Benim alışverişim 57 lira tuttu. 57 liraya bir dolu ürün aldım. Hepsi kaliteli ve gerçekten işe yarayan ürünler.Neler almışım bakalım mı ?
Kocaman bir kutu Naturel Banyo Seti aldım. İçerisinde 8 parça ürün var.Naturel Banyo Seti içeriği, 1 çift terlik, Bir adet sponge  yani sünger , 1 adet havlu kemer, 1 adet havlu eldiven, 1 adet microfiber baş havlusu, 2 adet Loofah disk, Ponza taşı ve Sabundan oluşuyor.Ürünleri tek tek alsanız daha pahalı ama set olarak daha uyguna geldi sadece 27.50 TL fiyatı.Hediyelik alınabilir ceyizlik alınabilir. Fiyatı çok uygun kutusuda çok şık genç kızlar kaçırmayın derim.Ürünler %100 doğal içerikli.
Bu ürün gerçekten çok farklı kuru uygulama yapıyorsunuz.Bu aralar Kuru Fırçalama moda ya buda bir nevi kuru fırçalama gibi. Aşağıdan yukarı doğru yapıyorsunuz. Ürünü gelir gelmez kullandım. Başta baya bir canımı acıttı. Ama daha sonra kaşınma ve ısınma hissettim. At Kılı Masaj Eldiveni yorumlarımı ayrıca yazacağım bir post olarak. Fiyatı 16.50 Lira.
Peeling Set  Body Scrup ve Peeling Eldiveni olarak geliyor.Scrup 200 ml kocaman bir kutuda çilek kokulu.Peeling eldiven'ide mikrofiber dokuda . Fiyatı sadece 8 TL . 
El ve Vücut Losyonu  200 ml kocaman tüp şişede fiyatı sadece 3 TL . Fiyatına gööre çok çok iyi bir ürün bu kadar güzel nemlendireceğini tahmin etmiyordum ama yanıldım :)
Kesinlikle öneriyorum.

Ece Nazcığım için de  Bebek Banyo Seti aldım . Şampuan ve Mikrofiber bebek eldiveni 2 si 5 TL tuttu.

Gan Tekstil ürünlerinin hepsi birbirinden değerli , ürünleri kullandıkça yorumlarım blogumda olacak. Sizler nasıl buldunuz alışverişimi ?



1 yorum: