2 Mart 2015 Pazartesi

bebekeli.com dan kargo ücretsiz alışverişim

Şimdiki çocuklar çok şanslı ,sorunsuz banyo yapmaları için şampuanları , duş jelleri kokulu kokulu :) Ece Naz'da yakın zamanda atopik dermatit oluştu. Doktorumuza danıştım  hangi marka şampuan kullanmalıyım diye , bana bir kaç marka isimi saydı.Bunlardan biriside Alman menşeli Bübchen'di. Anne ve Bebek Ürünleri  satan firma arayışına girdim. 
Çocuklara banyo yaptırmak bazen işkenceye dönüşebiliyor , ya suyu sevmiyorlar yada kullanılan şampuan çekici gelmiyor . Bende kızımın ilgisini çeksin diye Frambuaz kokulu hem şampuan hemde duşjeli olan bübchen markalı bu şampuanı  bebekeli.com dan kargo ücretsiz fırsatı ile çok uygun fiyata aldım. Siparişim elime ertesi gün sorunsuz bir şekilde ulaştı. Kargo ücreti almamaları çok iyi , bazen bir ürün sipariş ediyorsun internetten astarı yüzünü geçer diyorlar ya aynen öyle, kargo parası yüzünden vazgeçiyorum.
Bundan sonra kızımın ihtiyaçları için sık sık alışveriş yaparım bebekeli.com dan :)
Şampuanın nemlendirme özelliği çok fazla , açıklamalarda da yazdığı gibi alerjiye yol açabilecek parfüm içermiyor.
Şeffaf bir yapısı var , kokusu çok güzel ve kalıcı.

Sizler daha önce bebekeli.com'dan alışveriş yaptınız mı ?
Yorumlarınızı bekliyorum ..
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder