3 Mart 2015 Salı

Artebella Sizde Yapabilirsiniz Seti ; Okyanus Esintisi

Merhaba bir anne kız aktivitesi ile karşınızdayız. #cananilesummerparty sponsorlarından Art&Craft Hobi ürünleri Artebella firması Gülçin hanım etkinliğimize  gelerek 16 birbirinden değerli blogger arkadaşıma çekilişle ürünlerinden hediye etti. Bizede Okyanus Esintisi çıktı. Ece Naz çok meraklı bir çocuk , anne beraber yapalım mı dedi , kırmadım evet beraber yapabiliriz dedim.

Ürün kutulu bir şekilde geliyor , içerisinde yuvarlak bir tepsi, 2 renk su bazlı boya ,desenin yer aldığı  transfer kağıdı , sünger , vernik ve fırça çıkıyor.
Bebe mavisi olan rengi bir kaba aldık fırça yardımıyla sürmeye başladık. Bu işi kızıma devrettim bayılıyor bir şeyler boyamaya. En son rutüş geçtim.
Tepsiyi kurumaya bıraktık biz biraz kalın sürmüşüz boyayı  o nedenle bekleme süremiz biraz uzun sürdü.
Bu aşamada sabırsız Ece yi zor zapt ettim :)
Ürün kuruduktan sonra transfer kağıdını uygulamaya koyulduk.Yuvarlak kestik önce ,daha sonra su ile ıslattığımız süngeri zemine uyguluyoruz daha sonra bir iğne yardımı ile beyaz olan tarafı kaldırıyoruz .Bu kısım biraz zahmetli gelebilir.
Transfer işlemi bittikten sonra koyu mavi rengi tabağın dış kısımlarına eskitme yapıyor gibi uyguluyoruz.En son aşama olarakta vernik sürüp işlemi bitiriyoruz.
Biz bu videoya bakarak uyguladık bütün adımları . 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder