11 Ocak 2015 Pazar

Pielor Bebek Şampuanı ve Saç Kremi

EceNaz doğduğunda saçları seyrekti.1yaşında saçlarını sıfıra vurdurttuk sık ve gür olsun diye.Uzadıkça saçları gördük ki kıvırcık olmaya başlıyor.Daha da uzadıkça lüle lüle oluyor.İzlemesi güzelde,kıvırcık saçı taramak işkence gibi.Dolaşıyor sürekli,ancak banyodan banyoya tarayabiliyorum.Bir ara kestirmeyi düşündüm tarayamıyordum,denemediğimiz saç fırçası kalmadı.Taradıkça canı yanıyor ağlıyordu.Kıyamadım saçlarına, bebek grubu ürünlerinden Pielor Markası ile tanıştım.İyikide tanıştım diyorum :))
Bebek şampuanı saçı yumuşatmalı,bilindik bir firmanın pompalı bebek şampuanını bazen kendimde deniyorum saçlarımı sert yapıyor.Hatta unutmam bir keresinde .... marka göz yakmayan şampuanını test edeyim bakalım göz yakıyormu,gerçektende gözüm yanmıştı.Her yazılana inanmamak lazım,onu öğrendim.Bebeklerin çocukların saç derileri hassas.Şampuan saçı sertleştirirse saçı taramakta eziyete dönüşür.Pielor Bebek Şampuanı ,bebekler için gelişitirilmiş göz yakmayan özel formülü ve hoş kokusu ve yumuşak yapısı ile extra nem  bakımı ve temizlik sağladığı için favori şampuanımız oldu.
Çocuklarınıza sakın sakın kendi saç kremlerinizden kullandırtmayın.Pielor Bebek saç kremi,hafif formülüyle bebeğin saçını  nazikçe yumuşatıp,güzel bir parlaklığa kavuşturuyor.Saçtaki ph dengesinide koruyor.Ben kızımın saçlarında gönül  rahatlığı ile kullanıyorum,gönül rahatlığı ilede öneririm.


Pielor Ürünlerini çocuğunda kullanıp ta bizim gibi memnun kalan varmı?

Keyifli hafta sonlarınız olsun.
Sevgilerimle,
Canan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder