13 Ocak 2015 Salı

Çamaşır Kurutma Makinesi

Nisan ayında Tavsiye istediğim makineyi Sonunda aldımm :)) Çok araştırdım ,çok aradım inceledim ve bana göre en güzel makineyi aldım, varsın pahalı olsun dedim ve kırmızı olanı seçtim.Temmuzda aldım,4aydır kullanıyorum.Çok memnunum,keşke keşke daha önce alsaydım.Düşünmeyin alın kesinlikle.Toz alerjisi olanlar ,Astım hastaları,çalışanlar,balkonu olmayanlar,çocuklular için büyük rahatlık.Çamaşırlar içinden sıcacık ve pofuduk podufuk çıkıyor.Havlularım önceden çok sertti,şuan sanki yeni almışım gibi :))
Evde 3 kişi  yaşıyoruz,çekirdek aileyiz. Anne Baba ve Ece :))Ama ama bir çamaşır çıkıyor ki şaşırırsınız, hergün 1 makine doluyor.Genelde renkli çıkıyor bizde.Ece günlük 3 parti üst giyip değişiyor.Kreştende her gün yedekleri geliyor.Ümit beyde çok üst çıkartıyor.Haliyle çamaşır sepetimiz doluyor.Çamaşır makinem LG çok memnunum.Çoğu zaman 30 dakikalık programa atıyorum.Ardından hoop kurutma makinesine.Karma  programı seçiyorum deviri 800 e ayarlıyorum 1 saat 45 dakikada kurutuyor.

Havalandırma programına yorganları,temiz giyisileri atıyorum.10 dk sonra yıkanmış hissi gibi içinden çıkartıyorum.En güzel özelliklerinden biriside çamaşıra yapışanları arındırması.İlk kurutmada tüyleri toplayan filtreyi görünce şok oldum ,Allahım bu ne kadar tüy,toz,saç kılı,iplik dedim.. Gerçekten de öyle.Toz alerjisi olanlar ,astımı olanlar muhakkak edinmeli.Çalışan bir anneyim.Evi 3 gün silmesem parkelerim rengi  koyu ,yerde kalın bir tabaka toz ve pamukcuk  birikirdi.Şimdi onlardan eser yok :))
Kendime yaptığım en büyük iyilik , Çamaşır Kurutma Makinesi almak oldu,zamandan da tasarruf ediyorum.Çamaşırı silkele,as  kurumasını bekle oof  çook zahmetliymiş gerçekten de..Elektirik faturam 4 aydır fix 60-70 TL arası geliyor.Önceden de 50-60 TL arası gelirdi.Çok oynamadı rakamlar.. Şunu belirteyim 22:00 dan sonra bulaşık yıkarım-çamaşır yıkar kuruturum.Ütümüde aynı şekilde geç saatte herkes uyuyunca yaparım.Kış kapıda bu senede sert geçecek, evde çamaşır kurutmak riskli, deterjan soluyoruz.Sizler kullanıyor musunuz? 
Yada araştırıyor musunuz? Merakta bırakmayın beni,
Sevgilerimle,
Canan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder