26 Eylül 2014 Cuma

Ulric De Varens FEMME DE VARENS Sublime

Mersinde  doğdum büyüdüm,portakal mandalina kokularına aşinayım.Evimizin 100 mt ilerisinde Portakal Bahçeleri vardı.Ankaraya taşınalı 20 yılı devirdik.Ne zaman turunçgil koklasam çocukluğum a dönerim. Parfümde çiçeksi kokuları severim.Şekerli kokular bana göre değil..
Femme De Varens Sublime ile Rossmann Mağazalarında tanıştım.İlk koklamamda işşte bu dediim !!! 
Sublimeyi kokladıkça koklayasın geliyor.
Sevdiğim bütün kokular bu şişenin içerisinde :) 
Mandalina ve Portakal Çiçeği yağı,yasemin,vanilya ..
Kalıcılığı tenden tene farklılık gösterir mi bilmem ama 3 saat sonrada aynı kokuyu alıyorsun , sanki yeni sıkmışsın gibi.Bana göre kalıcı bir parfüm.Fiyat olarakta  50  ml çok uygun.Eylül ayı içerisinde Rossmannlarda %20 indirim mevcut.İhtiyacınız varsa kaçırmayın..
Udv sitesini inceleyince gördüm Online Sipariş geçebiliyormuşsunuz.40 TL Üzeri alışverişlerde kargo ücreti yok..
  
Egzotik-Çiçeksi-Portakal çiçeği
Mandalin ve portakal çiçeği yağı adeta ışıltı saçan patlama hissi yaratır. Ardından portakal çiçeği ve büyülü yasemin eşliğinde açılan bir çiçek demeti karşılar. Vanilyalı notalar marshmellow ve hatmi çiçeği ile uyum içerisinde birleşerek, alt notaların cazibesinideki bağımlılık hissini ortaya çıkarır.
75 ml: 39,95 TL
50 ml: 32,50 TL

Tatil dönüşü yeni bir parfüm denemeye ne dersiniz?
Ulric de Varens parfümleri @RossmannTurkiye 'de tüm Eylül  %20 indirimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder