27 Eylül 2014 Cumartesi

Güvenilir adresten,Dermo Eczanem den kızım için alışveriş yaptım


Eczanelerde istediğim ve aradığım bütün bebek grubu marka ürünleri bulamıyorum.
Biri olsa diğeri olmuyor.
EceNaz için şimdiye kadar Mustela,Hipp,Klorane kullandım.Bilmediğim bir markaya verecek param yok,daha doğrusu ucuz ürün alacak kadar ZENGİN değilim.

Ben anneyim kızımın yediklerinden , giydiklerinden,oyuncaklarından ,şampuanından sabunundan ben SORUMLUYUM...

Marka takıntılısın demeyin,olay marka olayı değil.Ben babamdan ve annemden öyle gördüm.Alabilecek gücüm varken,neden içeriği belirsiz markalar alayım sırf ucuz diye !!! Niye zehirliyim onu...
ALDIKLARIMIZA GÖZ ATALIM :)

Hipp Babysanft El Yıkama Köpüğü 250ml

Yüz ve ellere uygulanır. Cildin kurumasını engeller ve bebeklerin için yıkamayı eğlenceye dönüştürür. Nötr pH değeri cildi ve gözleri yakmaz. Kremsi köpük temizleyici cilt dostudur

  • Mineral  yağ içermez
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir
  • Alerji riskini minimize etmek için geliştirilmiştir
  • Paraben, boya, koruyucu içermez
  • PEG içermez
  • Hayvansal hammeddeler içermez

Mustela Islak Havlu 70 adet

%0 Parfüm
Prematüre hariç doğumdan itibaren kullanıma uygundur

Özellikleri:

Aloe vera içeren temizleme mendilleri bebeğinizin özellikle bez bölgesinin temizliği için geliştirilmiştir. Cildin etkin bir şekilde temizlenmesine, yumuşamasına ve hücresel kaynaklarının korunmasına yardımcı olur. PAraben, Phthalate ve Phenoxyethanol İÇERMEZ! Dermatolojik gözlem altında test edilmiştir. 

Klorane Gel Douceur Moussant- Bebekler için Temizleme Jeli 500ml

Özellikleri:


Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. Paraben, koruyucu, sabun içermez. Kalendula içerir. Hipoalerjeniktir. 40 yıldan beri güvenle kullanılmaktadır. Çok iyi oküler toleransa sahip hafif bitkisel Kalendula parfümü içerir. Kalendula bitkisi, koruyucu, yatıştırıcı ve cildi yenileyici özellikleriyle bilinir. Bebek teni için uygundur. İçeriğinde bulunan Çinko coceth ile bakteriyel artış engellenirken aynı zamanda yüzey temizliği başarıyla yapılır.

Kullanım şekli: 

Avucunuzun içine fındık büyüklüğünde ürünü alarak bebeğin vücudunda ve saçlarında köpürtünüz. Dikkatlice durulayınız. Minimum alerji riski için özenle hazırlanmış ve test edilmiştir.

www.dermoeczanem.com Klorane Gel Douceur Moussant- Bebekler için Temizleme Jeli 500ml ürününün online satış noktasıdır.

Toplamda 78 lira ödedim. Alışverişime tester şampuan  ve çanta eklemişler teşekkür ederim.Gönül rahatlığı ile dermoeczanem.com dan %100 orjinal ürün garantili alışveriş yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder