15 Nisan 2014 Salı

EceNaz ın Öğretmenine verdiği cevaplar

Ece Naz bizim yanımızda çok aktif , yerinde durmayan bir çocuk. Ama bir ortama girince önce etrafı gözlemler , hoşuna gitmezse bana yapışır hadi gidelim der :) Eve misafir gelince odasından çıkmaz , misafir gidene kadar oyuncakları ile oynar.
Kreş 'e tekrar başlayalı 1 ay oldu neredeyse çok faydasını görüyoruz. Öğretmeni her akşam aktivite kağıdını gönderiyor , ne yemiş , hangi faaliyette bulunmuş , neler öğrenmiş bakıyoruz.İngilizce 3-4 kelime öğrendi kreşte ve sürekli tekrarlatıyorum unutmasın diye.Geçen Perşembe günü öğretmeni sorular sormuş sınıfa bunlarda cevaplamış. 

Televizyonda En Sevdiğin Program hangisi ?

Bizim zamanımızda renkli televizyonlar yoktu , gri tüplü ve manuel di. Uzaktan kumandalar sonradan çıktı yaşımda ortaya mı çıktı ne :))
                    Telefonu pek bilen kimse yoktu , çokta ilgi alanımıza girmiyordu.Şimdi tabletler , akıllı telefonlar havada uçuşuyor :))
Ah ahh , ben bilgisayarla tanıştığımda Lisedeydim :) Ece Naz benim Netbook u mouse siz kullanıyor , üstelik geri tuşunu enterini herşeyi biliyor.

Sizin çocuklar ne durumda kreş e  veya anaokuluna çocuğunu gönderenlerden yorum alabilirim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder