15 Nisan 2014 Salı

CYRENE Yüz Ve Makyaj Temizleme Suyu

Ankarada hava bugün parçalı bulutlu , ara ara güneşli , umarım yağmur yağmaz. 
Kara bulutlara tahammülüm yok Yaz çocuğuyum ben Güneşsiz yapamıyorum :)

2 gündür makyaj temizleme ürünlerinden gidiyoruz ,Cyrene Yüz Ve Makyaj Temizleme Suyunu inceleyelim bugünde , çok sevgili arkadaşım Gülsen Doğanın Kadınlar Günü Etkinliğinde hediye edilmişti bu ürün bizlere. Ürün ambalajı 200 ml 100 kullanım yapılabilir yazıyor etiket üzerinde. Çok akışkan bir yapısı var makyaj temizleme pamuğuna biraz döküyorum ve yüzümü siliyorum.Ben makyaj yapmadığım günlerde de kullanıyorum ,Misel Solüsyonlar hem ciltteki kiri söküyor,hem cilt PH'ını dengeliyor , hemde durulama gerektirmiyor.Makyaj var veya yokkende rahatlıkla kullanabilirsiniz.Yapış yapış bir his bırakmıyor cildi tazeliyor.Ürün yağ , etil alkol , paraben ,esans ,renklendirici içermiyor .Hassas ciltlere zarar vermiyor.Bu bana baya gider çok küçük değil şisesi .Gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Kullanan var ise bende yorumlarını alayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder