16 Temmuz 2013 Salı

AMWAY SATINIQUE Parlaklaştırıcı Serum Bitirmek üzereyim


Çok düzenli kullandığım söylenemez ama yazın her gün duş aldığım için saçlarımı sadece şampuanlayıp çıkıyorum. Enteresandır ben saç kremini kışın kullanıyorum yazın kullanmıyorum :) Yıka çık yapıyorum havlu ile saçın ıslaklığını alıp elime bir parça serum döküp saç uçlarıma sürüyorum hem parlaklaşıyor hemde yumuşacık yapıyorAMWAY SATINIQUE bu konuda 10 numara 5 yıldızı hak ediyor.



Saçları onaran ve koruyan bu günlük saç bakım ürünü, saçlara anında çok daha parlak bir görünüm ve canlı bir doku sağlar. Bu ürün, sadece Satinique ürünlerinde bulunan Seramid İnfüzyon Sistemi sayesinde saçlar için hayati önemi olan proteinleri ve seramidleri saçta muhafaza eder. Böylece saçlarınız kolay şekle girebilir, yumuşak ve kolay uygulanabilir halde kalır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder