13 Mayıs 2013 Pazartesi

ARYILDIZ ANNELER GÜNÜ KAMPANYA SONUCUMUZ



Evren Özger İyi günler şartları tamamladım. Siteye evrenozger@gmail.com mail hesabım ile uye oldum. Facebookta Aryıldız 
sayfasını beğendim ve paylaştım.1.linkhttps://www.facebook.com/evrenozger01/posts/447367842023915 2.linkhttps://www.facebook.com/evrenozger01/posts/447367525357280 3. link kampanyanızı duyurdumhttps://www.facebook.com/evrenozger01/posts/447362298691136 Sorunuzun Cevabıda ; Ben 90 kg üzeri hamile kaldım ve riskli gebelik geçirdim , sürekli doktor takibindeydim .Kilomdan dolayı geceleri parmaklarım kollarım ellerim davul gibi oluyordu. Kalbim hem benim hemde bebeğim için çalışırken çok zorlanıyordu. 31. Haftada doktora gittiğimde bana bebeği almamız gerek , hem onun hayatı hemde senin hayatın tehlike denildiği an benim bittiğim andı. Tarifi yok bu duygunun . Doktor anlatıyor birşeyler ama dinleyemiyorum aklımda bebeğim var ya ona bişey olursa ben ne yaparım . Sorumlusu benim diye sürekli kendimi yedim durdum . Ağlıyorum hıçkıra hıçkıra ağlıyorum . Eve nasıl gittiğimi bilmiyorum. Bana 2 gün sonraya gün verdiler bu saate gel bebeğini alacağız dediler. Doktoruma çok güveniyordum , güvendiğim gibide oldu. Oğlum 2 kilo 130 gr doğdu 38 gün küvezde kaldı.Sürekli ona süt sağıp gönderdim. Biberonla verdi hemşireler. Çok zor günler geçirdik. Çok şükür şuanda sağlıklı bir çocuk 4 yıl olacak neredeyse , yaşadıklarım tekrar gözümün geldi  Allah kimseyi evladı ile sınamasın inanın çok zor bir durum . EVREN ÖZGER evrenozger@gmail.com


Tebrikler çok acil adres ve telefon bilginizi bekliyorum. 


Mail adresim czerkinli@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder