7 Nisan 2018 Cumartesi

Lafaba Alışverişim

Herkese iyi hafta sonları arkadaşlar,
Yine bir online giyim alışverişi ile karşınızdayım. Harika bir site keşfettim. Trendyol, N11 gibi sitelerde de ürünler satışta ama ben www.lafaba.com dan aldım. 1 Nisan günü 2.ürüne %50 indirim kampanyası vardı ondan yararlandım.Bu kampanya sadece 1 gün sürdü ve 4 tane ürün aldım. 2.leri indirimli oldu.Siparişi verdim ertesi gün kargom sapasağlam bana ulaştı.Sitede harika ürünler satılıyor.Gözüme bir kaç parça daha kestirdim.Her ay en az 1 parçada olsa almayı planıyorum.Çünkü kumaşı tasarımı kalitesi 10 numara.

Böyle şahane kampanyalar hep olsa dimi :)

Hep kürklü siyah yelek almak istiyordum. 44.99a düştüğünü görünce heemen sepete ekledim. Mağazadan almaya kalksam aynı kalitede bir ürün 150 liradan aşağı alamazdım.Kargoyu açınca kalitesini görünce vuruldum resmen, harikaydı.
Arka kısmı trikodan, içi saten , dışı kaliteli kürkten.Beyazı kahvesi ve vizon rengi vardı.Siyahı her şeyle uydururum diye siyah renk aldım.Tabii nasıl yıkamalı nasıl ütülemeli kısmını hep okurum.Büyük ihtimal kuru temizlemeye veririm.
 
Bu sene tril tiril bluzlar moda.Bluzu mankenin üzerinde görür görmez vuruldum.Ürünü elime alınca kalitesine bir kez daha vuruldum.Püskül bluza hem otantik hemde modern bir hava katmış.Ekru Bluz hem etekle hemde pantolonla harika kombin imkanı sağlıyor.
Üzerinde minik minik pullar var.Aslında özel gecelerde bile bu bluzla şık olunabilir.Üzerindeki pullar loş ışıkta parlar.Gündelikte de çok rahat giyilir
Bir diğer seçimimi kırmızı renkteki kısa kollu bluzden yana yaptım.Roba kısmı tülden.
Kırmızı bluz  hem hafif hemde çok şık.
 Arkası düğmeli
 Ben sizlere hediye etmek için püsküllü bluzden 2 tane sipariş verdim. Biri size biri bana. Instagram hesabımdan çekilişe koydum linki yazıyorum.Katılmayı unutmayın
Çekiliş için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder